  • 1. Data: 2005-09-01 09:44:37
    Temat: Kredyt na zakup PGNiG - porównanie
    Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl>

    Ruszyła akcja kredytowa na zakup akcji PGNiG. Proponuję zrobić zestawienie
    ofert poszczególnych banków. Wpisujcie swoje "rozpoznania".

    mBank: prowizja 0,2%-0,3% za przyznany kredyt, oprocentowanie 4,7%

    BISE: prowizja 0,16%-0,25% za przyznany kredyt, oprocentowanie 0% (do dnia
    rozliczenia) + 0,25% za wykorzystany, oprocentowanie 10,5% (po dniu
    rozliczenia)

    Pozdrawiam
    Netgater

  • 2. Data: 2005-09-01 09:48:29
    Temat: Re: Kredyt na zakup PGNiG - porównanie
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ruszyła akcja kredytowa na zakup akcji PGNiG. Proponuję zrobić zestawienie
    > ofert poszczególnych banków. Wpisujcie swoje "rozpoznania".

    Po co wyważać otwarte drzwi?
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1337689

  • 3. Data: 2005-09-01 09:50:27
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-09-01 11:44, Netgate napisał(a):

    > [...] Wpisujcie swoje "rozpoznania". [...]

    Po co się męczysz?
    Popatrz np. tutaj:
    http://je.pl/jhq8

  • 4. Data: 2005-09-02 08:17:23
    Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał
    > Po co wyważać otwarte drzwi?
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1337689

    Hmm. Ja rozumiem, że można się też oprzeć na tym co inni opracowali, ale nie
    do końca te zestawienia są prawdziwe. Chodziło mi o to co faktycznie
    proponują Banki jak się z nimi porozmawia, a nie to co ktoś zrozumiał
    czytając info na www.

    Netgater

  • 5. Data: 2005-09-02 12:15:40
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > do końca te zestawienia są prawdziwe. Chodziło mi o to co faktycznie
    > proponują Banki jak się z nimi porozmawia, a nie to co ktoś zrozumiał

    Sorry, nie wiedziałem, że potrafisz tak zagadać,
    że zaraz zmieniają Ci ogólne warunki kredytu ;-P

  • 6. Data: 2005-09-02 13:00:48
    Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał >
    > Sorry, nie wiedziałem, że potrafisz tak zagadać,
    > że zaraz zmieniają Ci ogólne warunki kredytu ;-P

    No nie żartuj sobie... Nigdy nie negocjowałeś warunków udzielenia kredytu?

    Netgater

  • 7. Data: 2005-09-02 15:00:35
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał >
    >
    > No nie żartuj sobie... Nigdy nie negocjowałeś warunków udzielenia kredytu?

    bez przesady, co tu jest do negocjacji? Gorna kwota kredytu jest przeciez
    ustalona (ze wzgledu na limit ilosci akcji do zakupu), wiec ja tu nie widze
    pola do zadnych zmian. Poza tym chetnych na ten kredyt bedzie tylu ze sobie
    nie beda zaprzatac glowy jakims namolnym klientem ;)

    sq

  • 8. Data: 2005-09-02 17:44:29
    Od: "Adam" <adam1901{$?!{wytnij}?!$}@gazeta.pl>

> [...]
    > widze pola do zadnych zmian. Poza tym chetnych na ten kredyt bedzie tylu
    > ze sobie nie beda zaprzatac glowy jakims namolnym klientem ;)

    prowizja . Dziś wynegocjowałem w Banku który ma ofertę prowizji na poziomie
    0,5 % do wysokości 0,15 %. W moim przypadku 1600,- złotych oszczędności.
    Gdzie jak gdzie ale w bankach trzeba negocjować.

  • 9. Data: 2005-09-03 10:24:16
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Adam wrote:

    > prowizja . Dziś wynegocjowałem w Banku który ma ofertę prowizji na
    > poziomie 0,5 % do wysokości 0,15 %. W moim przypadku 1600,- złotych
    > oszczędności. Gdzie jak gdzie ale w bankach trzeba negocjować.

    Wychodzi na to, że wziąłeś 450 kzł kredytu - to o czym jeszcze chcesz
    dyskutować??