  • 1. Data: 2002-04-17 09:02:47
    Temat: Re: Kredyt na zakup mieszkania.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zdecydowałem się na zakup mieszkania za kwotę około 140 000 zł. Teraz
    > poszukuję banku, który ma sensowne kredyty mieszkaniowe. Czy możecie
    polecić
    > jakiś bank. Może macie własne doświadczenia w tej kwestii. Z góry dziękuję
    > pozdrawiam.

    W Rzepie poniedzialkowej byly przykladowe pozyczki i podane banki.
    z tego co tak na pierwszy rzut oka zobaczylem:

    Najlepiej wypada GE Mieszkaniiowy, PKO BP, BZWBK.

    I poczekaj jeszczxe troche na Multibank bo z tego co na bankierze mozna
    poczytac bedzie cos ciekawego - a widzac ich oprocentowanie od 14,5%....

  • 2. Data: 2002-04-17 10:43:04
    Temat: Kredyt na zakup mieszkania.
    Od: "MB" <m...@p...onet.pl>

    Zdecydowałem się na zakup mieszkania za kwotę około 140 000 zł. Teraz
    poszukuję banku, który ma sensowne kredyty mieszkaniowe. Czy możecie polecić
    jakiś bank. Może macie własne doświadczenia w tej kwestii. Z góry dziękuję i
    pozdrawiam.

    --
    Mariusz
    GG1556573

  • 3. Data: 2002-04-17 16:51:31
    Od: "Filo" <F...@t...pl>

    Obserwując informacje o kredycie mieszkaniowym Multibank a właściwie ich
    brak można odnieść wrażenie, że tworzy się legenda.
    Może ktoś zna przynajmniej założenia tego produktu. Sezon budowlany
    właściwie już się zaczął i wybija czas na podpisanie umowy kredytowej.
    Terminy mnie gonią i już powinienem mieć gotówkę w kieszeni. Boję się, że
    tracę czas na zabawy Multibanku w konkursy na stronach Bankiera.

    Pozdrawiam, Filo.

  • 4. Data: 2002-04-17 20:55:16
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>

    Użytkownik MB <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a9jche$64p$...@n...tpi.pl...
> [...]
    polecić
    > jakiś bank. Może macie własne doświadczenia w tej kwestii. Z góry dziękuję

    We wtorek ranow TV w programie Kawa Czy Herbata bedzie na temat kredytow
    mieszkaniowych :) Polecam
    Mialem osobiscie tam wstapic. Ale 6 rano to za wczesnie jak dla takiego
    spiocha jak ja ;-)

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl / Euromoney.pl

  • 5. Data: 2002-04-17 22:58:37
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Filo" <F...@t...pl> writes:

> [...]
    > Terminy mnie gonią i już powinienem mieć gotówkę w kieszeni. Boję się, że
    > tracę czas na zabawy Multibanku w konkursy na stronach Bankiera.

    Pewne ważne zasady:
    - produktów których nie ma, nie ma - i nie zawracamy sobie nimi głowy
    - kredyt mieszkaniowy zdecydowanie warto - przynajmniej wstępnie -
    załatwiać w dwóch różnych bankach równocześnie, by mieć jakąś
    alternatywę gdyby któryś zrobił nam nagły numer typu 'a jednak panu
    nie damy' albo 'no, trochę się nam zmieniły zasady'

    --
    ( Marcin Kasperski | 1 woman, 9 months = one baby. But we have 1 month, so )
    ( http://www.mk.w.pl | let's take 9 women! (common management practice) )

  • 6. Data: 2002-04-18 05:58:51
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Moim zdaniem aktualny hit jeśli idzie o warunki bez uwazglednienia jakosci
    obslugi daje Millenium (3,86 dla CHF i 5,36 dla EURO - pierwszy rok tylko 4,99)
    Walcze z nimi od miesiaca i juz jestem na mecie.

  • 7. Data: 2002-04-18 06:09:46
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>

    Użytkownik Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:8...@p...odkryta.local...
> [...]

    > alternatywę gdyby któryś zrobił nam nagły numer typu 'a jednak panu
    > nie damy' albo 'no, trochę się nam zmieniły zasady'

    To fakt! Ta zasada jest bardzo wazna. Sam przeszedlem przez to. Malo
    brakowalo a Deutsche Bank zostawilby mnie na lodzie na 9 dni przed koncem
    roku. :((((((((((( To byla smutna historia. Na szczescie z dobrym
    zakonczeniem. No moze nie dla Deutsche Banku. Ztracili na ZAWSZE (lacznie z
    kolejnymi wcieleniami) takieeeeego klienta ;-)

    Malin

  • 8. Data: 2002-04-18 14:18:46
    Od: Wojciech Czapliński <t...@e...com.pl>

> [...]
    >
    > I poczekaj jeszczxe troche na Multibank bo z tego co na bankierze mozna
    > poczytac bedzie cos ciekawego - a widzac ich oprocentowanie od 14,5%....

    Na podstawie własnych doświadczeń zdecydowanie odradzam GE Mieszkaniowy.

    pozdr. - Tarantoga

  • 9. Data: 2002-04-18 17:59:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    >Na podstawie własnych doświadczeń zdecydowanie odradzam GE Mieszkaniowy.

    W zdobywaniu czy juz w trakcje?

  • 10. Data: 2002-04-18 20:32:06
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    tutaj na grupie tez odradzalem GE BM. Ulga przepadla.

    I coz sie okazalo? Dostalem od GE BM kredyt na 100% w 4 dni.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn