  • 1. Data: 2006-10-06 23:35:17
    Temat: Kredyt odnawialny?!
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Witam!

    Moge w mBanku wziąć kredyt odnawialny na podstawie historii rachunku.
    Obejrzałem regulamin, popatrzyłem w tabelę prowizji i teraz pytanie
    retoryczne:

    podpisuje umowę z mBankiem, płacę te co najmniej 25zł (1%, nie mniej niż
    25) za podpisanie umowy.

    Nie ruszam nic z tych pieniędzy przez pół roku (bo nie mam akurat
    potrzeby), czy bank za tą gotowość będzie sobie coś w tym czasie naliczał???

    Oczywiście wiadomo, że jak ruszę coś z kredytu, to mnie potraktują
    odsetkami (nawet 12% z kawałkiem), ale jeśli tego nie naruszę?

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz