  • 1. Data: 2005-09-15 08:23:31
    Temat: Kredyt po aktualnym kursie w CHF
    Od: "thom." <t...@p...fm>

    witam,

    Czy zaciaganie kredytu hipotecznego denominowanego we CHF (frankach
    szwajcarskich) po aktualnym kursie 2.47 (kupno dewiz) jest jeszcze wogóle
    opłacalne?
    Gdzies czytałem ze uruchamiac kredytu we CHF nie nalezy ponizej 2.60 Czy
    taki wlasnie kurs jest statystycznie srednim kursem franka?

    thom.

  • 2. Data: 2005-09-15 10:49:52
    Temat: Re: Kredyt po aktualnym kursie w CHF
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Gdzies czytałem ze uruchamiac kredytu we CHF nie nalezy ponizej 2.60 Czy
    > taki wlasnie kurs jest statystycznie srednim kursem franka?

    Ktos tu pisal ze CHF (chyba za ostatnie 5 lat) wahal sie miedzy 2.20 a 3.10

    MarP