  • 1. Data: 2007-02-18 19:34:50
    Temat: Kredyt pod zastaw samochodu - na co zwracać przede wszystkim uwagę?
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zastanawiam się nad wzięciem kredytu pod zastaw samochodu i chciałbym Was
    prosić o wskazanie mi, na co przede wszystkim zwracać uwagę? Czego się
    wytrzegać, żeby później nie żałować. Może ktoś brał taki kredyt?

    Z pozdrowieniami,
    JasonKidd

  • 2. Data: 2007-02-19 12:54:27
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Zastanawiam się nad wzięciem kredytu pod zastaw samochodu i chciałbym Was
    > prosić o wskazanie mi, na co przede wszystkim zwracać uwagę?

    A musisz koniecznie mieć to auto za XX tys zł? Odpowiedz sobie na to
    pytanie.

    /*-+

  • 3. Data: 2007-02-19 14:09:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A musisz koniecznie mieć to auto za XX tys zł? Odpowiedz sobie na to
    > pytanie.
    >
    > /*-+

    a skad wiesz, ze kredyt jest na zakup samochodu?
    moze auto jest tylko zastawem...takie kredyty rowniez istnieja

    pozdr.
    RobertS