  • 1. Data: 2003-07-12 20:10:58
    Temat: Kredyt sydencki. umorzenie... pomocy!!
    Od: a...@w...pl

    Jak w temacie. Skończyłam studia, pracuję za marne 600 pln, a kredytu muszę
    spłacać po 300 miesięcznie. Reszta kompletnie nie wystarcza na życie a
    pozostało go jeszcze do spłaty 10.000.
    Pytałam o mozliwość umorzenia ale w banku odpowiedzieli przecząco.
    Co wy na to? Istnieje jakaś mozlwiość umorzenia choć części kredytu?
    Będę bardzo wdzięczna i zobowiązana za pomoc.

    Ania

  • 2. Data: 2003-07-12 21:27:24
    Temat: Re: Kredyt sydencki. umorzenie... pomocy!!
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik napisal/a:

    > Co wy na to? Istnieje jakaś mozlwiość umorzenia choć części kredytu?
    > Będę bardzo wdzięczna i zobowiązana za pomoc.

    a ja mam pytanie dodatkowe - jakie były zabezpieczenia tego kredytu?

    --
    Zbig

  • 3. Data: 2003-07-12 22:14:25
    Od: a...@w...pl

    > a ja mam pytanie dodatkowe - jakie były zabezpieczenia tego kredytu?
    >
    > --
    > Zbig

    Zabezpieczeniem kredytu byli zyranci, notabene moi rodzice.
    Niestety mieszkamy razem, i razem dzielimy trudy zycia.
    Obecnie matka bez pracy, a ojciec stracił ją, pozostaje jedynie jego renta i
    moja pensja.

    Anka

  • 4. Data: 2003-07-12 22:19:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Pytałam o mozliwość umorzenia ale w banku odpowiedzieli przecząco.
    > Co wy na to? Istnieje jakaś mozlwiość umorzenia choć części kredytu?
    > Będę bardzo wdzięczna i zobowiązana za pomoc.

    Jest jakaś komisja przy MEN, która rozpatruje wnioski o umorzenie ze względu
    na trudne warunki i przy dobrych wynikach na studiach (jak jesteś w 5 %
    najlepszych absolwentów danej uczelni). Tyle wiem "ze słyszenia" - resztę
    polecam znaleźć googlem :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-07-14 07:31:57
    Od: "Krzysztof P." <vchris_ci@ch_wp.pl>

    Użytkownik <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Co wy na to? Istnieje jakaś mozlwiość umorzenia choć części kredytu?
    > Będę bardzo wdzięczna i zobowiązana za pomoc.

    Kredyt studencki bralem dosc dawno temu i rowniez dosc dawno go
    splacilem wiec nie pamietam juz dokladnie warunkow umowy. Wydaje mi sie ze w
    mojej byl jakis zapis o tym ze rata splaty nie moze przekroczyc _x_ % pensji
    (chyba _20_ ale nie pamietam).
    Sprawdz moze w Twojej umowie jest rowniez podobny zapis - zawsze to mniej do
    placenia....

    --
    Best regards
    K.