  • 1. Data: 2008-12-10 12:17:33
    Temat: Kredyt w koncie
    Od: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl>

    Witam.
    Może ktoś to przerabiał.
    Mam konta : osobiste premium w millenium (ze względu na pożyczkę
    hipoteczną za darmo) i e-konto w lukasie.
    Mam uruchomioną linie kredytową w koncie w millenium oprocentowaną na
    18%. Dzisiaj sobie patrzę na stronę lukasa i oni mają dla swoich
    klientów lub przy przenoszeniu linii 14,8%. Millenium w cenniku usług
    dla produktów kredytowych ma informację, że oprocentowanie kredytu w
    koncie od 10 do 18%. Standard to 18 ale dla przenoszonych dają ponoć
    niżej niż ma się gdzieśtam. I teraz pytanie: iść negocjować
    oprocentowanie w millenium? Ma to sens? Czy najpierw u nich zamknąć,
    otworzyć w lukasie na 14,8 a potem przenieść do nich poniżej tego? Ile
    poniżej jest szansa w ten sposób uzyskać?

    Pozdrawiam
    O.