  • 1. Data: 2008-09-26 15:19:52
    Temat: Kredyt w przyszłosci
    Od: t...@p...onet.pl

    W przyszłosci tzn za 14-18 miesiecy planuje zaciągnąc kredyt konsumpcyjny( na
    dowolny cel) w wysokosci około 60.000 -70.000 zł , szukam banku który bez
    większych problemów udzieli takiego kredytu .Mam regularne wpływy z
    wynagrodzenia w wysokosci około 4000 zł i juz dzis mam zamiar otworzyć konto
    osobiste w banku gdzie będę brał kredyt poniewarz mój obecny bank pozostawia
    dużo do życzenia w kwesti obsługi.
    Po przeglądzie informacji w internecie zastanawiam się nad( milenium ,
    lukas, i mbank).

  • 2. Data: 2008-09-26 15:48:01
    Temat: Re: Kredyt w przyszłosci
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    t...@p...onet.pl pisze:
    > Po przeglądzie informacji w internecie zastanawiam się nad( milenium ,
    > lukas, i mbank).

    mBank z tej listy odrzuc. Fajny bank na codzien - uzywam jako
    podstawowego, ale kredytu to ja bym u nich nie bral... niczego nie
    zalatwisz przez telefon w tej sprawie, nikt w niczym Ci nie pomoze.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 3. Data: 2008-09-26 16:21:26
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Po przeglądzie informacji w internecie zastanawiam się nad( milenium ,
    > lukas, i mbank).

    Powiem ci, że jak dla mnie to rzucasz sobie potencjalnie gwoździe pod
    opony...

    Można wiedzieć czemu wyeliminowałeś takie banki jak ING, Raiffeisen czy
    Multibank?

    Z tych trzech które zostawiłeś, Millennium może wyglądać nieźle, ale w
    oddziałach na sporą niekompetencję można się natknąć.

    marekz

  • 4. Data: 2008-09-26 16:21:52
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > W przyszłosci tzn za 14-18 miesiecy planuje zaciągnąc kredyt ...
    > Po przeglądzie informacji w internecie zastanawiam się nad( milenium ,
    > lukas, i mbank).

    To zbyt odległy okres, by się zastanawiać nad tym teraz (p. sytuacja w
    bankowości globalnie).

    (Lukas jakiś czas temu proponował mi 50k, przy nieco mniejszych dochodach).

  • 5. Data: 2008-09-27 15:23:30
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Po przeglądzie informacji w internecie zastanawiam się nad( milenium ,
    > lukas, i mbank).

    Nad Lukasem to proponuje sie jeszcze raz zastanowic
    po przeczytaniu artykulu:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,57324
    53,Okradziony_jubiler_kontra_Lukas_Bank.html
    zwlaszcza cytowanej odpowiedzi banku.

    Mam konto w Lukasie, pare razy go na grupie polecalem
    ale jak to przeczytalem to pieniedzy w lukasie juz nie
    trzymam a konto wkrotce bedzie zamkniete.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2008-09-28 07:05:18
    Od: t...@p...onet.pl

    > Można wiedzieć czemu wyeliminowałeś takie banki jak ING, Raiffeisen czy
    > Multibank?

    Ze strony ING dowiedziałem sie ze pożyczki gotówkowe bez żyrantów do max 50k,
    Raiffeisen jak widze ma też coś ciekawego ale na stronie multibanku to nic nie
    widze na temat wysokosci kredytu .

  • 7. Data: 2008-09-28 11:24:59
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > 50k,
    > Raiffeisen jak widze ma też coś ciekawego ale na stronie multibanku to nic

    Warto popytać na żywo w oddziałach, ja niestety nie mam doświadczeń ani z
    braniem kredytów gotowkowych ani z pracowaniem na umowę o pracę. Natomiast
    np. Raifffeisen ma karty kredytowe, które przy umiejętnym korzystaniu
    działają jak bezprowizyjna linia kredytowa. Z kolei ING ma karty
    oprocentowane na 16% rocznie. Z karty Multi można wziąć gotówkę za jakąś
    groszową prowizję. Więc gdyby częśćz tych wydatków można było upchnąć jako
    bezgotówkowe, otwiera się wiele dodatkowych możliwości.

    Tak czy inaczej planowanie kredytu w takiej wysokości aż ponad rok do przodu
    nie wydaje się całkowicie racjonalne, bo do tego czasu oferta banków może
    się zmienić drastycznie, w szczególności pojawi się offerta nowych banków,
    np. Alior. Gdybym jednak miał a'priori wybierać skierowałbym swoja uwagę w
    kierunku ING oraz Raiffeisen. Wydaje mi się, że w przypadku tych banków
    można się spodziewać najwyższej "premii" za umoweo pracę jako źródło
    dochodów.

    marekz

  • 8. Data: 2008-09-28 13:41:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > jakąś groszową prowizję. Więc gdyby częśćz tych wydatków można było
    > upchnąć jako bezgotówkowe, otwiera się wiele dodatkowych możliwości.

    Nie wiem jakie trzeba miec dochody w Multibanku na kredyt gotowkowy w
    wysokosci 60-70k PLN ale przypuszczam, ze 4k PLN miesiecznie to zbyt
    malo, bo ja wplywy mam wieksze (+umowa o prace), a kredytu nawet
    mniejszego dac mi nie chcieli :)

    To co proponujesz to oczywiscie ciekawa sprawa ale trzeba sie na tym
    znac :) Dla przecietnego kredytobiorcy to jest niezrozumiale kombinowanie.

> [...]
    > skierowałbym swoja uwagę w kierunku ING oraz Raiffeisen. Wydaje mi się,
    > że w przypadku tych banków można się spodziewać najwyższej "premii" za

    Np. banki moga tez upasc lub zostac znacjonalizowane (vide USA) :)

    --
    Mithos