  • 1. Data: 2007-05-28 16:18:08
    Temat: Kredytowa Allekarta - blokady
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Czy działa wam podgląd sumy blokad dla kredytowej Allekarty w danych
    szczegółowych?
    Ja mam tam zero, pomimo wykonanych i jeszcze nierozliczonych transakcji.

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

  • 2. Data: 2007-05-28 21:31:06
    Temat: Re: Kredytowa Allekarta - blokady
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy działa wam podgląd sumy blokad dla kredytowej Allekarty w danych
    > szczegółowych?
    > Ja mam tam zero, pomimo wykonanych i jeszcze nierozliczonych transakcji.

    Pojawią się najczęściej po północy. Jest dużo bardziej wkurzająca rzecz,
    czasami transakcja jest rozliczana, a blokada jest jeszcze przez pewien czas
    widoczna równolegle z rozliczoną transakcją. Powoduje to, że płacąc wyższy
    rachunek kartą np na 1000 zł, możemy przez pewien czas mieć zablokowane z
    tego powodu 2000 zł. Chociaż jeszcze nie miałem okazji, aby sprawdzić, czy
    faktycznie ta widoczna po rozliczeniu blokada powoduje brak akceptacji
    transakcji, tym niemniej jest to bardzo prawdopodobne, bo testując jakiś
    czas temu Allekartę debetową, udało mi się bez problemu autoryzować drugą
    operacje pomimo fizycznego braku środków na koncie, więc te obsunięcia z
    nakładaniem i zdejmowaniem blokad działają zapewne w dwie strony.