  • 1. Data: 2011-11-16 11:37:24
    Temat: Krwi i łez nie będzie, pot na czole tak - wywiad z prof. M.Belką
    Od: "XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Wklejam linka zawierającego wywiad z prof. M.Belką - prezesem NBP.
    Zwracam uwagę na sarkastyczną uwagę M.Belki, że "większość Polaków chce takich
    reform, które w nich nie uderzą, tylko w sąsiadów"

    http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/marek-belka
    -widze-u-rostowskiego-i-tuska-chec-do-zaciskania,172
    2376,7371

  • 2. Data: 2011-11-16 16:00:17
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/marek-belka
    -widze-u-rostowskiego-i-tuska-chec-do-zaciskania,172

    ty przygotowujesz grunt pod coś czy o co biega

  • 3. Data: 2011-11-16 16:19:41
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ty przygotowujesz grunt pod coś czy o co biega

    Sławek to taki "organ propagandowy" rządu rzucony na odcinek "frontu" o
    nazwie pl.piznes.wgpw.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-11-16 17:24:09
    Temat: Re: Krwi i łez nie będzie, pot na czole tak - wywiad z M. Belką (od podatku od inflacji)
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> pisze:

    > Sławek to taki "organ propagandowy" rządu rzucony na odcinek "frontu" o
    > nazwie pl.piznes.wgpw.....

    A Belka "co się za miliardy z zysku NBP sprzedał" (według spiskowej
    teorii dziejów) jest _już_ bardziej wiarygodny od rządu PO? :-)

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Od kwiatu żąda się zapachu, od człowieka uprzejmości.

  • 5. Data: 2011-11-16 19:42:08
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu: po prostu mam wyważone poglądy, kieruję się zdrowym rozsądkiem i nie
    bujam w obłokach jak paru marzycieli z tego forum, którzy musieli po raz
    kolejny przełknąć gorycz klęski partii J.K.Mikke a niektórzy również 6-tą z
    rzędu porażkę PIS.
    Partii J.Kaczyńskiego nie pomogło poparcie o.Rydzyka i kiboli bo większość
    wyborców głosowała na koalicję UMIARKOWANĄ I PRZEWIDYWALNĄ.

    Skoncentruj się na tym co w wywiadzie przekazuje Polakom prof. Belka.
    Czekają nas reformy ale nie będą one bardzo uciążliwe.
    Poza tym istotne jest to, że prezes NBP ocenia polską gospodarkę na tyle
    dobrze, że wyraża zdecydowaną tezę, że w 2012r. nie grozi nam recesja ale
    wzrost PKB na poziomie 3%.

  • 6. Data: 2011-11-16 20:16:27
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 19:42:08 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

> [...]
    > dobrze, że wyraża zdecydowaną tezę, że w 2012r. nie grozi nam recesja ale

    Co prawda ja nie Endriu, ale powiem, bo to ciekawy przykład jak tworzą się
    plotki.
    Rostowski coś palnął niedawno o wojnie i zaraz wszyscy zaczęli tłumaczyć że
    "żartował". Teraz znowu obwieścił, że przygotowuje 3 warianty budżetu a
    mądrzy dziennikarze od razu chwycili go za słowka i zaczęli pitolić, że
    minister znowu straszy nas depresją. To tak jakby przewidywać pożar tylko
    dlatego że strażacy ćwiczą gaszenie ognia, no ale "straszna wiesć" poszła w
    świat. (poziom intelektualny ludzi mediów jest ogólnie znany, więc akurat
    to mnie nie dziwi)
    Dzisiaj słyszę Belkę, który stwierdza ze nie będzie tak źle a Rostowski
    popełnił błąd, że w ogóle coś chlapnął nt budżetu.
    Znowu, wygląda na jakieś wewnętrzne tarcia, co z całą pewnością jutro albo
    za parę dni zostanie zauważone przez kolejnego mądrego dziennikarza TVN i w
    świat pójdzie wieść " o braku porozumienia". Jednocześnie pojawia się
    strażnik teksasu Moods i stwierdza, że jesteśmy ogólnie do d...
    Brakuje jednak profesjonalizmu tym naszym profesorom nieprawdaż?

  • 7. Data: 2011-11-16 20:34:07
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > Partii J.Kaczyńskiego nie pomogło poparcie o.Rydzyka i kiboli bo większość
    > wyborców głosowała na koalicję UMIARKOWANĄ I PRZEWIDYWALNĄ.

    Kurwa, że też musiałes się wyrwać w moją stronę z tymi swoimi propagandowymi
    odezwami i zmusić mnie do napisania dłuższego posta na którego to napisanie
    nie mam kompletnie czasu. Ech niech to szlag ....

    Więc Sławku drogi, naczelny platformiany propagandzisto grupowy, możesz mi
    odpowiedzieć skąd twój idol Donek z jego bulterierem od finasówVincentem
    nadrukowaliby tyle tych złotówek których to teraz drukują ....:

    Che Donek nakupił farby i drukuje - stara się biedaczyna jak może:
    http://wolnapolska.pl/index.php/Gospodarka/201111051
    4829/dodruk-pienidza-w-polsce/menu-id-175.html
    "[...] To oznacza, że w ostatnim roku wydrukowano 84 mld zł nowych
    pieniędzy, czyli jedną trzecią budżetu państwa. [...]"

    ....na pokrycie przyszłorocznego wykupu obligacji na kwotę 160 mld (chciałem
    tu wrzucić link od Rot-a, ale dzisiaj to już chyba informacja niejawna),
    gdyby wprowadzili Euro tak jak wczesniej obiecywali ....

    "Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków (cz.
    6) (9 minuta filmu) (Poseł PO Michał Szczerba)
    http://www.youtube.com/watch?v=M84ys4icqWM&feature=p
    layer_embedded#at=515

    "[...] Dzisiaj już widzimy że nasz południowy sąsiad Słowacja jest w strefie
    Euro i zacznie osiągać poważne korzyści gospodarcze, których niestety Polska
    nie będzie mogła doświadczyć [...]
    [...] Te korzyści gospodarzcze to przedewszystkim wyższy poziom PKB, niższe
    bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"

    ... któregoż to Euro wtedy by już dodrukowac nie mogli - tak jak w Grecji
    czy na Słowacji.

    P.S. Stąd też gdzieś mam te buńczyczne wypowiedzi takiego czy innego
    rodzimego ministra finansów, i zamiast słuchać tych nafaszerownaych
    propagandą bzdetów wolę na wykres włoskich obligacji....:

    http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=GBTPGR10:
    IND

    ...które to właśnie szykują się na przekroczenie 7%-towego progu
    rentowności, pomimo tego, że rząd Włoch chwilę temu sprzedał swoje
    pięciolatki za 3 mld Euro:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Europejski-strach-na
    -amerykanskich-gieldach-2438149.html

    "[...] Rząd Włoch co prawda zdołał sprzedać całą pulę papierów 5-letnich (za
    3 mld EUR), [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-11-16 20:54:38
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 21:34:07 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    -amerykanskich-gieldach-2438149.html

    > "[...] Rząd Włoch co prawda zdołał sprzedać całą pulę papierów 5-letnich (za
    Trza dodać, że teorie spiskowe mówią, że sprzdał je do ECB, gdzie naczelnym
    jest Mario Dragi, znany - i przypadkowo - włoski ekonomista.

  • 9. Data: 2011-11-16 20:56:44
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    -amerykanskich-gieldach-2438149.html

    > "[...] Rząd Włoch co prawda zdołał sprzedać całą pulę papierów 5-letnich

    Już nie mówiąć o 2-latkach Portugalskich .....
    http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=GSPT2YR:I
    ND

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-11-17 18:01:33
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    -amerykanskich-gieldach-2438149.html

    > "[...] Rząd Włoch co prawda zdołał sprzedać całą pulę papierów 5-letnich

    kompletnie nie rozumiem, dlaczego gdybysmy mieli euro to miałoby być u nas
    jak mna słowacji, w grecji albo we włoszech.
    no i dlaczego nie jak w niemczech

    co za kretyńskie argumenty