  • 1. Data: 2003-11-07 10:16:54
    Temat: Kto chciałby się "wyżalić" w mediach?
    Od: m...@e...pl

    Szukam kogos kto przejechal sie na lokacie antypodatkoweju lub takowym
    funduszu. Taka osoba moglaby sie pojawic w artykule w bardzo poczytnym medium
    (bez nazwiska oczywiscie).
    Prosze o kontakt na: m...@g...pl

  • 2. Data: 2003-11-07 10:22:30
    Temat: Re: Kto chciałby się "wyżalić" w mediach?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    Użytkownik <m...@e...pl>:
    > Szukam kogos kto przejechal sie na lokacie antypodatkoweju lub takowym
    > funduszu. Taka osoba moglaby sie pojawic w artykule w bardzo
    > poczytnym medium (bez nazwiska oczywiscie).
    > Prosze o kontakt na: m...@g...pl

    Ja wybralem lokaty antypodatkowe w Lukasie i mBanku i nie mam powodow do
    zali. No moze zal tych, co wybrali w BZWBK ;)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-07 19:55:49
    Od: "krzys" <p...@l...localdomain>

    On Fri, 07 Nov 2003 11:16:54 +0100, macie wrote:

> [...]
    > funduszu. Taka osoba moglaby sie pojawic w artykule w bardzo poczytnym medium
    Tenbdencyjny artykuł
    Obrzydzenie mnie bierze
    Powinein zapytać kto korzystał
    A tak szuka
    tych, co udowodnią tezę, zę lokaty te były BE.
    A w niektórych nbankach były BE ale kto miał nieco oleju w głowie
    poczytał...
    Ja mam w mBanku i Lukasie i nie narzekam. Ae STARANNIE wybrałem bank. Po
    prostu POMYLAEM przed założeniem lokaty...

  • 4. Data: 2003-11-07 20:15:34
    Temat: Re: Kto chcia3by sie "wy?alia" w mediach?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    p...@l...localdomain
    ,
    krzys <p...@l...localdomain>:

    > Ja mam w mBanku i Lukasie i nie narzekam.

    Tak samo ja

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-08 02:57:12
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "krzys" <p...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    > Ja mam w mBanku i Lukasie i nie narzekam. Ae STARANNIE wybrałem bank. Po
    > prostu POMYLAEM przed założeniem lokaty...

    ty pomyslales - ale inni zostali nabici w butelke poprzez agresywna i
    klamliwa reklame !
    trudno wiec mowic o stronniczosci jesli artyk jeszcze nie ma, a jego
    powstanie jak nahbardziej ma sens po to by ustrzec nowych naiwnych przed
    coraz to nowymi pomyslamo majacymi na celu wylacznie zlupic ofiare
    ps
    osobiscie nie nazwal bym tego wyrafinowanym mylaniem - raczej miales
    szczescie, ze akurat ten bank nie zdziera az tak jak to robia inne, a tego
    nie mozna wiedziec kilka lat do przodu -))

  • 6. Data: 2003-11-08 22:11:01
    Od: wojsyl <w...@w...pl>

    Robert wrote:

    > Ja wybralem lokaty antypodatkowe w Lukasie i mBanku i nie mam powodow do
    > zali. No moze zal tych, co wybrali w BZWBK ;)

    A co im zrobil BZWBK ?

    --w

  • 7. Data: 2003-11-08 22:31:24
    Temat: Re: Kto chcia?by si?
    Od: " " <k...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Ae STARANNIE wybrałem bank. Po prostu POMYLAEM przed założeniem lokaty...

    Nie rozsmieszaj z tym mysleniem! Akurat miales fuksa. Gdybys naprawde
    pomyslal to wybralbys TFI pieniezne.
    Przewaga funduszy nad lokata to:
    1. codzienna kapitalizacja; w bankach wyplacaja Ci odsetki, ktore nie moga
    byc kapitalizowane
    2. wyzsza stopa zwrotu (wynikajaca miedzy innymi z p. 1)
    3. bezterminowosc, w zwiazku z tym "bezpodatkowosc" teoretycznie do konca
    zycia, praktycznie do czasu liwidacji funduszu (lokaty masz na okreslone
    terminy, ciekawe co zrobisz jak Ci sie skocza lokaty)
    4. mozliwosc wyplacania dowolnych kwot w dowolnym czasie, bez utraty
    zwolnienia z podatku od reszty zdeponowanych pieniedzy.

    Zycze milej nauki, jako ze duzo przed Toba :-)
    Karolew

  • 8. Data: 2003-11-09 08:56:52
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Uzytkownik "wojsyl"

    > A co im zrobil BZWBK ?

    Z wielkim "impetem" obnizyl oprocentowanie tak, ze bardziej oplaca sie miec
    "zwykla" opodatkowana lokate gdzie indziej niz "antypodatkowa" w BZWBK.
    To samo dotyczy wiekszosci banków, zobacz
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03110
    6/pieniadze_a_6.html

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2003-11-11 01:36:50
    Temat: Odp: Kto chcia3by sie "wy?alia" w mediach?
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Krab <k...@p...of.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bohn09$5d8$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > szczescie, ze akurat ten bank nie zdziera az tak jak to robia inne, a tego
    > nie mozna wiedziec kilka lat do przodu -))
    Mozna
    Lukas w mateiałach po pierwsze zapowiedział kredyty pod zastaw lokat ( i
    wypełnił ta obietnicę
    po drugiemiał w regulamieni coś co w jakiś sposób wiązało stopę takich lokat
    ze zwykłymi
    ( an apewno miał to mBank)
    Omijałem banki, które NIC nie pisąły o planach wobec tych lokat.
    A najbardizje agresywan ( nawet świnak agresywan) reklamę miał LUKAS....
    Wiec daleko tu od szcześcia... A za dużo poszukiwań.. No ale banki wybrałem
    na LATA (mam nawet lokatę 15 letnią)
    i UPRE sie - jelsi ma NIE BYC stronniczy to powienien powiedziec CZYM
    siekierowac przy wyborze - a nei napisac że to BE - bo to pachnie poroagandą
    ministerstwa finansów....płaccie podatki, bo banki wiecej z was zedrą- co
    CZASAMI a może i CZĘSTO jest prawdą- ale nie zawsze

  • 10. Data: 2003-11-11 01:46:09
    Temat: Odp: Kto chcia?by si?
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    > Nie rozsmieszaj z tym mysleniem! Akurat miales fuksa. Gdybys naprawde
    > pomyslal to wybralbys TFI pieniezne.
    NIE
    TFI inwestuje w obligacje- które są dostępne także dla indywidualnych.
    Oprocentowanie spada - a fundusze BIORA sobie opłatę za prowadzenie tega
    całego interesu. Niech to bedzie 1,5 % rocznie.. Więc by działały lepiej niż
    ja kupując najbardziej trywialną obligację musiałyby uzyskać 1,5 % wiecej
    odestek niż ta trywailan obligacja... przy stopach rzedu 15 czy 20 % rocznie
    jest to mozliwe i łatwe, przy stopach rzedu kilku procent... wydobycie 1,5 %
    więcej by mieć na swoje prowizje..... A zdaje się jest ego wiecej niż 1,5 %.
    TFI MOGĄ miec tylko wtedy sens, gdy chce na BARDZO DŁUGIE okresy. Mi lokata
    15 letnia się kiedyś skończy, TFI nie....

    > Przewaga funduszy nad lokata to:
    > 1. codzienna kapitalizacja; w bankach wyplacaja Ci odsetki, ktore nie moga
    > byc kapitalizowane
    I tak i nie Jak ma obligacja kupiona przez TFI 4 % rocznie, to mi , jesli
    chce długo trzymać, jest obojętne, czy dostanę raz 4 % czy bedzie to powoli
    wzrastało... o faktyczna inwestycja przez TFI pieniedzy bedize wtedy , gdy
    skrab państwa wypłaci te odsetki. Więc cena jednostek zmienai się
    codziennie.... ale faktyczna KAPITALIZACJA następuje rzadziej No lae masz
    trochę racji - te odsetki od odsetek TFI nadal ma bez podatku - a sam
    kapitalizuje już z podatkiem. Ale TFI za to bierze 1,5 % ( lub wiecej...)OD
    CAŁOŚCI przy odsetkach ponizej 100/19*1,5 % czyli ponad 7,5 % jestem i tak
    do tyłu

    > 2. wyzsza stopa zwrotu (wynikajaca miedzy innymi z p. 1)
    Nie zgodze się z tym. NIEKTÓRE mają wyższą. I coraz-to inne.
    > 3. bezterminowosc, w zwiazku z tym "bezpodatkowosc" teoretycznie do konca
    A tak, PRZY BARDZO DŁUGIM okresie ma to znaczenie. TU SIE ZGODZĘ

    > 4. mozliwosc wyplacania dowolnych kwot w dowolnym czasie, bez utraty
    > zwolnienia z podatku od reszty zdeponowanych pieniedzy.
    A ja sobie zrobiłem KILKA lokat małych...
    Al etak, jednostki sa znacznie lepiej skwantowane

    > Zycze milej nauki, jako ze duzo przed Toba :-)
    > Karolew

    I nie tylko przede mną.
    TFI mocno tez brałem pod uwagę.