  • 1. Data: 2010-10-30 18:04:55
    Temat: Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Witajcie!

    Może ktoś z Was się orientuje w ofertach podobnych do Raiffeisen Konto
    Premium, gdzie za wpłacenie na nie 150 tysięcy ma się różne korzyści i
    jest się niby burżujem pełną gębą. Czy inne banki oferują coś jeszcze
    ciekawszego? I ile im trzeba wsadzić :) by to dostać.

  • 2. Data: 2010-10-30 18:54:05
    Temat: Re: Kto daje najwięcej za najwięcej szmalu?
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    cham i prostak

  • 3. Data: 2010-10-30 19:42:20
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > cham i prostak

    Fakt, ale mimo to trafił w sedno.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-10-30 20:07:14
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-10-30 21:42, Jan Werbinski pisze:

    > Fakt, ale mimo to trafił w sedno.

    W czym, że prowadzi agencję towarzyską?
    Albo tym że w tygodniu jest przykry, a na
    soboty i niedziele dostaje małpiego rozumu?

  • 5. Data: 2010-10-30 21:15:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-30 20:38, konieczko pisze:

    > Daj mi te kase na 10 lat gratis dostaniesz qrwe raz w tygodniu i sluzaca
    > 24h gratis.

    Aż się popłakałam ze śmiechu.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-10-30 21:17:25
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Napisał prosto, ale za to łopatologicznie :-)

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-10-30 21:33:25
    Od: Jooseff <***@gmail.com>

    Dnia 30-10-2010 o 20:54:05 Anna <a...@o...pl> napisał(a):

    > cham i prostak
    >

    > Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    Może on i jest chamem i prostakiem ale w przeciwieństwie do ciebie nie
    wpierdala tony chaosu przez brak znajomości netykiety.
    Tak jakoś mi się wydaje, że śmiesznie wygląda zwracanie uwagi prostakowi
    przez prostaka.
    To tak, jakbyś wydłubując sobie miód z uszu zwracał(a) uwagę osobie
    dłubiącej w nosie.

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff

  • 8. Data: 2010-10-30 22:12:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message

    > Daj mi te kase na 10 lat gratis dostaniesz qrwe raz w tygodniu i sluzaca
    > 24h gratis.
    >

    > :):):):)
    >
    > Co za frajerstwo zajebane .

    ale principial zwracasz ?
    george

  • 9. Data: 2010-10-30 22:15:24
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
    > Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fakt, ale mimo to trafił w sedno.

    objaśnij... bo jesli jest to propozycja biznesowac to trafił jak kulą w
    płot.

    george

  • 10. Data: 2010-10-31 05:26:39
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Nie interesują mnie wasze opinie czy to jest frajerstwo czy chamstwo
    tylko merytoryczne odpowiedzi. Może założe wam drugi temat gdzie
    będziecie sobie bluzgać?

    Nadal interesuje mnie czy w Polsce ktoś świadczy taki usługi i może
    coś polecić.