  • 1. Data: 2010-03-29 07:07:43
    Temat: Kto kontroluje banki?
    Od: Michał <b...@b...pl>

    Witam, ponieważ od pnad 1,5 miesiaca mam nie w pelni funkcjonalny
    rachunek Sezam w BPH (problem informatyczny) i mimo reklamacji, kolejny
    raz pobrano mi oplate za prowadzenie rachunku mam prośbe o namiary na
    instytucje która kontroluje banki. Cos w stylu rzecznika praw
    konsumenta dla banków.
    Jest coś takiego?

  • 2. Data: 2010-03-29 07:14:14
    Temat: Re: Kto kontroluje banki?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > raz pobrano mi oplate za prowadzenie rachunku mam prośbe o namiary na
    > instytucje która kontroluje banki. Cos w stylu rzecznika praw

    http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4

    arbiter bankowy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-03-29 15:43:04
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

[...]

    Jeżeli jesteś jeszcze zainteresowany rozwiązaniem czy mozesz napisać jakiego
    rodzaju problem ? . Jeżeli nie na grupę to na priv.

    pozdrawiam
    as