  • 1. Data: 2004-11-08 15:17:36
    Temat: Ktore biuro maklerskie wybrac?
    Od: Circulus Vitiosus <c...@n...polbox.com>

    Wybaczcie, wiem, że to nie do końca TG, ale proszę o pomoc. Chciałbym
    otworzyć rachunek inwestycyjny, a do najbliższego dużego miasta, gdzie
    trochę banków i biur maklerskich jest, mam ponad 100 km. Chciałbym
    więc, żeby był to rachunek internetowy. Nie zamierzam być aktywnym
    graczem intraday ani na kontraktach. Natomiast oczekuję:
    - założenia i uaktywnienia rachunku w ciągu jednego popołudnia, żeby
    nie było już potrzeby ponownie się wybierać do placówki,
    - dobrej obsługi przez internet, ew. telefon,
    - bezpłatnego prowadzenia i niewysokich prowizji,
    - oczywiście niezawodności itp.
    Co wybrać?

    --
    Bogdan Młynarczyk [CV]

  • 2. Data: 2004-11-08 16:59:25
    Temat: Re: Ktore biuro maklerskie wybrac?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Circulus Vitiosus" <c...@n...polbox.com> napisał w
    wiadomości news:001vo0d7p82paeqqkel10p32oiar4iki6g@4ax.com...
> [...]
    > - dobrej obsługi przez internet, ew. telefon,
    > - bezpłatnego prowadzenia i niewysokich prowizji,

    Spójrz na www.bossa.pl !
    Co prawda nie w jedno popołudnie ale tydzień, za to bez 100km wycieczki, w
    zamian jedna wizyta na poczcie.
    Ciekawy pakiet dla ciebie to żółty.

    TomekD

  • 3. Data: 2004-11-08 17:03:42
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Co wybrać?

    Ja mam podobne potrzeby i wybralem DM "Penetrator". www.doakcji.pl Tam
    znajdziesz wszystko co trzeba. Potrzebna jest jedna wizyta w Biurze., jesli
    nie chcesz placic za notariusza itp.
    Najwieksze zalety to: bezplatne prowadzenie, polaczenie zabezpieczone
    podpisem cyfrowym (wydawanym gratis na CD-ROMie).

    Obsluga przez net w przypadku notowanych juz spolek. W przypadku nowych
    spolek zlecenie skladane telefonicznie (nr 0-801...)
    Minusem jest na pewno koszt przelewu 10zl, ale przy rzadkich wyplatach to da
    sie przezyc...

    Tyle moge napisac po dwoch tygodniach uzytkowania i zrealizowania jednego
    zlecenia.

    Pozdrawiam

    lelek

  • 4. Data: 2004-11-08 17:03:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    TomekD <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Spójrz na www.bossa.pl !
    > Co prawda nie w jedno popołudnie ale tydzień, za to bez 100km
    > wycieczki, w zamian jedna wizyta na poczcie.
    > Ciekawy pakiet dla ciebie to żółty.

    A ja polecam DM Millennium - chyba najmniejsze prowizje. Bo jak kupiulem po
    redukcji i sprzedlalem akcje WSiPu w BPHu to mi prawie caly zysk zezarlo :(

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 5. Data: 2004-11-08 19:01:55
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jak wyzej
    millenium
    bos
    penetrator
    kredyt bank

  • 6. Data: 2004-11-08 19:56:53
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 8 Nov 2004 18:03:53 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >A ja polecam DM Millennium - chyba najmniejsze prowizje. Bo jak kupiulem po
    >redukcji i sprzedlalem akcje WSiPu w BPHu to mi prawie caly zysk zezarlo :(

    0,45% - najmniejsze to nie sa na pewno. bph - rowniez 0,45, penetrator
    0,39, amerbrokers 0,35 bodajze.
    co najwyzej ma najmniejsze minimum w ramach tej prowizji (nie mniej
    niz), no ale jak sie inwestuje we WSIP 500 zl to nie ma sie co dziwic
    ze zysk wychodzi mniejszy niz prowizje :D

    G.

  • 7. Data: 2004-11-09 00:48:14
    Od: "Domin" <dkmg usunspacje @ o2.pl>

    Użytkownik "Lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam podobne potrzeby i wybralem DM "Penetrator". www.doakcji.pl Tam
    > znajdziesz wszystko co trzeba. Potrzebna jest jedna wizyta w Biurze.,
    jesli
    > nie chcesz placic za notariusza itp.

    swego czasu bralem ten DM pod uwage. Z wyscigu wypadł po takich kwiatkach:
    "Przerwa techniczna w systemie DoAkcji.pl

    Przepraszamy, ale w tej chwili trwa przerwa techniczna w systemie.
    W systemie DoAkcji.pl pomiędzy godziną 1:30 a 2:50 występuje rutynowa
    przerwa techniczna.
    W pozostałych przypadkach przerwy techniczne nie trwają dłużej niż 10-15
    minut.

    W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Technicznym.
    email: t...@d...pl
    telefon: 0801 22 74 58 (Infolinia)

    Aby sprawdzić czy system został ponownie uruchomiony,
    wpisz w przeglądarce adres www.doakcji.pl lub kliknij link."

    Niestety ja rutynowo w tych godz. zalatwiam sprawy finansowe/inwestycyjne.
    No i koszt przelewu...

    Ostatecznie wybralem bossa.pl. Bylem u nich osobiscie, by zalatwic wsio od
    reki. Jeszcze tego samego dnia konto bylo zalozone.
    Wady: najblizszy POK 300 km ode mnie. Jednak, poki co nie stanowi to
    problemu.

    pozdr
    Dominik

  • 8. Data: 2004-11-09 10:40:58
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl>

    > Spójrz na www.bossa.pl !
    > Co prawda nie w jedno popołudnie ale tydzień, za to bez 100km wycieczki, w
    > zamian jedna wizyta na poczcie.
    > Ciekawy pakiet dla ciebie to żółty.

    Popieram - a przede wszystkim 0zl za prowadzenie rachunku - czy jest drugi
    taki DM?
    0 zl za przelewy - jedyne oplaty to prowizja maklerska 0,4% min. 5zl.
    Wiec jest to rachunek idealny dla kogos kto sproradycznie lub dlugoterminowo
    chce inwestowac, dla takiego inwestora istotnym kosztem jest stala oplata za
    prowadzenie...
    Pozdr
    Muchomor

  • 9. Data: 2004-11-09 11:24:25
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cmq6rd$ldp$1@news.onet.pl...

> [...]
    dlugoterminowo
    > chce inwestowac, dla takiego inwestora istotnym kosztem jest stala oplata

    5000 tys zl musisz wplacic.