  • 1. Data: 2002-04-16 19:56:29
    Temat: Ktory bank? =)
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Tak sie zastanawialem i proporcjonalnie do czasu moja ciekawosc wzrastala.
    Tak wiec mam oto takie pytanie/zadanie:
    Jakbyscie mieli np. 1.000.000 zl to na ktore ogolnodostepne konto
    wsadzilibyscie te pieniadze? Musi to byc tylko 1 bank.

  • 2. Data: 2002-04-16 20:03:22
    Temat: Re: Ktory bank? =)
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakbyscie mieli np. 1.000.000 zl to na ktore ogolnodostepne konto
    > wsadzilibyscie te pieniadze? Musi to byc tylko 1 bank.

    Byloby to wielce nierozwazne (patrz gwarancje do bodaj 15000 euro). Przy
    takiej kwocie tylko kilka bankow wchodzi w gre.

  • 3. Data: 2002-04-16 20:07:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Jakbyscie mieli np. 1.000.000 zl to na ktore ogolnodostepne konto
    > wsadzilibyscie te pieniadze? Musi to byc tylko 1 bank.

    Fortis :)

  • 4. Data: 2002-04-16 20:19:34
    Od: "Jamesi" <l...@f...onet.pl>

> [...]
    > Jakbyscie mieli np. 1.000.000 zl to na ktore ogolnodostepne konto
    > wsadzilibyscie te pieniadze? Musi to byc tylko 1 bank.

    hmmm. trudno powiedzieć - takimi kwotami zajmuje sie private banking -
    oficjalnych ofert nie znajdziesz w okienku :-(, jesli chodzi o
    ogólnodostępny to chyba Multibank
    jesli o private to BIG BG Millennium Prestige

  • 5. Data: 2002-04-16 21:28:25
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Byloby to wielce nierozwazne (patrz gwarancje do bodaj 15000 euro). Przy
    > takiej kwocie tylko kilka bankow wchodzi w gre.

    Jednak trzymaj sie pytania =)

  • 6. Data: 2002-04-17 06:52:55
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Jakbyscie mieli np. 1.000.000 zl to na ktore

    planujesz jakś skok na bank?

    > wsadzilibyscie te pieniadze? Musi to byc tylko 1 bank.

    nie piszesz na jak długo więc odpowiadm: żaden.
    jeśli natomiast to ma być nocna lokata to może rzeczywiście Fortis.
    Robert

  • 7. Data: 2002-04-17 07:01:32
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Byloby to wielce nierozwazne (patrz gwarancje do bodaj 15000 euro).

    Dokladnie - do 18.000 EUR w 90 %.

    Gwarancjami Funduszu w 100% w roku 2002 objęte są środki pieniężne o
    równowartości w złotych 1.000 euro, a w przedziale równowartości w złotych od
    1.000 euro do 18.000 euro w 90% (liczone łącznie bez względu na liczbę umów
    zawartych przez deponenta z bankiem). Górny limit gwarancji wzrośnie od 1
    stycznia 2003 roku. W roku 2003 gwarancją będą objęte środki do równowartości
    22.500 euro.

    za http://www.bfg.pl/gwarancje/index.html

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 8. Data: 2002-04-17 07:13:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > jeśli natomiast to ma być nocna lokata to może rzeczywiście Fortis.

    ale Fortis ma tez rozbudowany private banking, mozna wlozyc przez ichny bank
    w papiery rzadowe lub akcje, co kto chce :)
    No i ten pelen wypas Amexow :)

  • 9. Data: 2002-04-17 13:56:07
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > planujesz jakś skok na bank?

    Tak, razem z AMRA. Tylko sie zremy do ktorego wladowac kase =)

  • 10. Data: 2002-04-17 22:48:04
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:a9hvnp$c4m$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Jakbyscie mieli np. 1.000.000 zl to na ktore ogolnodostepne konto
    > wsadzilibyscie te pieniadze? Musi to byc tylko 1 bank.

    obojetnie jaki z pierwszej 15 bankow w Polsce poszerzonych o banki gieldowe

    -adrian