  • 1. Data: 2004-03-30 10:26:41
    Temat: Kupowac karta na Wegrzech czy kupic forinty?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    Witam,

    Chce wybrac sie w maju na pare dni na Wegry;

    Co bardziej sie oplaca:
    Kupowac karta na Wegrzech czy kupic forinty w Polsce i nimi placic?
    (wyplaty z bankomatu byly by sporadyczne, glownie placilbym karta)
    Czy nie ma to wiekszego znaczenia?

    Pozdrawiam,
    ps.
    widze,ze forint doslownie z dnia na dzien idzie w gore :(
    wiecie kiedy byl najtanszy i kiedy bedzie najdrozszy?
    ponoc na poludniu Polski forint jest duzo tanszy niz na polnocy;
    to prawda?
    jesli tak to jak duza jest ta roznica?

  • 2. Data: 2004-03-30 12:55:55
    Temat: Re: Kupowac karta na Wegrzech czy kupic forinty?
    Od: "Pawel" <l...@o...pl>

> [...]
    > wiecie kiedy byl najtanszy i kiedy bedzie najdrozszy?
    > ponoc na poludniu Polski forint jest duzo tanszy niz na polnocy;

    Niebaw sie w zadne forinty , kupujac tu wyjdzesz gorzej niz jakbys kupil dolary
    lub euro i wymienil na fornity na miejscu.
    pozdr

  • 3. Data: 2004-03-30 14:18:36
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Niebaw sie w zadne forinty , kupujac tu wyjdzesz gorzej niz jakbys kupil
    dolary
    > lub euro i wymienil na fornity na miejscu.

    dzieki, nawet o tym nie pomyslalem :( ...
    z ciekawosci sprawdze ceny forinta na wegrzech :)

  • 4. Data: 2004-03-31 11:05:06
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Tue, 30 Mar 2004 12:26:41 +0200, na pl.biznes.banki, Q w wiadomości
    <news:c4bi14$la8$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > ponoc na poludniu Polski forint jest duzo tanszy niz na polnocy;
    > to prawda?
    > jesli tak to jak duza jest ta roznica?

    Nie wiem, po ile jest na północy, ale ceny w Krakowie możesz np.
    zobaczyć tutaj: http://www.baksy.pl/kantor/kursy.php3

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj