  • 1. Data: 2002-09-11 12:51:29
    Temat: LG Petro ?
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Co sie dzieje ze strona LG PetroBanku ? Co to jest na
    http://www.lgpetro.com.pl/ ??

    D.

  • 2. Data: 2002-09-11 12:55:05
    Temat: Re: LG Petro ?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Dave wrote:

    > Co sie dzieje ze strona LG PetroBanku ? Co to jest na
    > http://www.lgpetro.com.pl/ ??

    dawno nie zagladalem, ale nie widze nic dziwnego

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-09-11 13:00:33
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > dawno nie zagladalem, ale nie widze nic dziwnego

    to odswiez strone.

    D.

  • 4. Data: 2002-09-11 13:03:57
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Co sie dzieje ze strona LG PetroBanku ? Co to jest na
    > http://www.lgpetro.com.pl/ ??

    Dzwoniłam tam. Lglinek powiedział, że mają bliżej nie sprecyzowane "problemy" i
    można się zalogować bezpośrednio przez https://login.lgnet.pl. Sprawdziłam-
    działa. Swoją drogą to Lg trochę przesadza- wiecznie im się coś "wysypuje" w
    systemie, poza tym nie mają prawie zabezpieczeń, no ale wciąż te 7,40 %.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2002-09-11 13:09:57
    Od: m...@p...onet.pl

    Wszystko chodzi bez zastrzezen, nawet logowanie do netkonta. Nie widze zadnych
    zmian, nawet w oprocentowaniu (ciagle najwyzej ze wszystkich bankow w Polsce -
    7.40%).

    Moze byc problem, bo wykorzystuja tam duzo javy i flashow, a to nie wszystkie
    przegladarki odczytuja tak jak powinny.

  • 6. Data: 2002-09-11 13:16:57
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Dave wrote:

    > to odswiez strone.

    odswiezylem w IE6, N4.7, Mozilli1.0, wszedzie wyglada tak samo znajomo
    :)

  • 7. Data: 2002-09-11 13:17:08
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    Polsce -
    > 7.40%).
    >
    > Moze byc problem, bo wykorzystuja tam duzo javy i flashow, a to nie

    tak - system dziala. Padla im tylko strona glowna http://www.lgpetro.com.pl/
    Ciekawe ze http://www.lgpetro.pl/ dziala dobrze... Pewnie ich ISP cos
    kombinuje.

    D.