  • 1. Data: 2002-02-01 17:32:16
    Temat: LG w Wawie kto ma?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Witam,
    mam takie pytanie, kto ma konto w LGBanku i debetowego mastercarda, ale bez
    stalych dochodow (czy tez raczej bez przelewu pensji i danych zaswiadczen).
    Z tego co na liscie czytalem daja ale zalezne od oddzialu - wiec tak sobie
    pomyslalem, ze moze pojde wlasnie do takiego oddzialu?? :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-01 18:03:26
    Temat: Re: LG w Wawie kto ma?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > Z tego co na liscie czytalem daja ale zalezne od oddzialu - wiec tak sobie
    > pomyslalem, ze moze pojde wlasnie do takiego oddzialu?? :)

    Ja mam, ale nie debetowego :). Dostalem tylko na podstawie deklaracji
    dochodow i historii rachunku z innego banku. Niecale 14 dni po otwarciu
    rachunku mozglem uzywac tej srebrnej karty :)))).
    Ale to bylo kilka miesiecy temu. Nikt nie myslal o polaczeniu w Nordea, a MC
    dawali gratis :)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-02-01 18:40:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > rachunku mozglem uzywac tej srebrnej karty :)))).
    > Ale to bylo kilka miesiecy temu. Nikt nie myslal o polaczeniu w Nordea, a

    Matko Boska, herezje napisalem oczywiscie chargowego.
    OK - powiedz mi tylko w jakim oddziale to zrobiles i mniej wiecej od jakich
    wplywow mozna cos takiego zrobic i historia za ile miesiecy???

    Bo w BZWBK dosc tanio mozna historie zrobic, to przez jakis czas moge
    porobic niezla sobie historiie (a co bede od nich wszystko robil, to co
    dotychczas bylo na te inne banki podzielone ;)

  • 4. Data: 2002-02-01 19:13:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > OK - powiedz mi tylko w jakim oddziale to zrobiles i mniej wiecej od
    jakich
    > wplywow mozna cos takiego zrobic i historia za ile miesiecy???

    Najpierw lepiej zadzwon i zapytaj czy jeszcze mozna w taki sposob. W tego co
    czytalem na grupie LG zaostrzylo warunki wydawania tych kart.
    Na wizytowce mam 'Oddzial Operacyjny w Warszawie', to ten przy Centralnym.
    Wplywy zadeklarowalem najmniejsze jakie mozna zeby otrzymac MC, czyli
    1000zl. Historie chyba mysialem przyniesc za ostatnie 3 m-ce, juz nie
    pamietam.
    BTW gdzies mi sie obilo o uszy, ze jak Nordea przejmie LG, MC wydawane nie
    bedzie :(. Mam nadzieje, ze to sie nie sprawdzi. No, i na szczescie male
    szanse sa na to ze polacza swoje oferty przed wznowienim mojej karty :).
    A tak w ogole to jest bardzo zadowolony z tej karty, w tej chwili jest moja
    ulubiona :). A wniosek o jej wydanie jest najkrotszy z tych jakie widzialem
    [z wylaczeniem bankow gdzie karte mozna zamowic telefonicznie].
    Podaje/podawalo sie tylko imie, nazwisko, adres i nr. klienta :).

    Maciej

  • 5. Data: 2002-02-02 14:08:45
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <a...@o...NOSPAM.net>

> [...]
    > Z tego co na liscie czytalem daja ale zalezne od oddzialu - wiec tak sobie
    > pomyslalem, ze moze pojde wlasnie do takiego oddzialu?? :)

    MC Charge oczywiście :-)

    Ja to załatwiłem w oddziel przy Jerozolimskich. Wcześniej dzwoniłem do
    wszystkich
    i tylko tam powiedzieli, że wystarczy historia.
    Jak masz LGnet i coś tam trzymasz to też pomoże. Ja w LGnecie miałem 4 zł
    więc
    Pani powiedziała, że po miesiącu mi dadzą. Zostawiłem im historię z
    poprzedniego
    banku dwa razy wpłaciłem gotówką kasę i jak zadzwoniłem po miesiącu
    dowiedziałem
    się że karta została przyznana.

    Pozdrawiam.
    --