eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLGPetro - oszczednosci
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2003-06-21 09:02:10
    Temat: LGPetro - oszczednosci
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Od 23 czerwca w TeleCentrum LGPetrobanku
    "zywa" obsluge spotkamy tylko w dni powszednie
    w godzinach 8:00-22:00.

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de
    gg: 70574



  • 2. Data: 2003-06-21 11:58:31
    Temat: Re: LGPetro - oszczednosci
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    news:bd173p$f83$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Od 23 czerwca w TeleCentrum LGPetrobanku
    > "zywa" obsluge spotkamy tylko w dni powszednie
    > w godzinach 8:00-22:00.

    To skutki łączenia z Nordeą. U nich też nie ma całodobowego callcentre.

    Pozdrawiam,
    Washko


    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 3. Data: 2003-06-22 14:06:57
    Temat: Re: LGPetro - oszczednosci
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in message
    news:bd1hjl$ktr$1@inews.gazeta.pl...
    > To skutki łączenia z Nordeą. U nich też nie ma całodobowego callcentre.

    Mam nadzieje, ze LGnet nie beda rownac w dol tak jak w tym przypadku.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak



  • 4. Data: 2003-06-22 14:19:24
    Temat: Re: LGPetro - oszczednosci
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak"
    > > To skutki łączenia z Nordeą. U nich też nie ma całodobowego callcentre.
    >
    > Mam nadzieje, ze LGnet nie beda rownac w dol tak jak w tym przypadku.

    IMHO będą równać w dół. Z wyjątkiem prowizji - bo te równają w górę.
    Zawsze jest tak, że bank przejmowany jest "krojony" na miarę przejmującego.
    Byłem klientem Handlobanku przy fuzji z Citibankiem. Oprocentowanie
    depozytów spadło do poziomu Citi, wprowadzono różne dziwne obyczaje rodem z
    Citi.
    Byłem też klientem PBK przy przejęciu przez BPH. Nie powiem żeby PBK był
    cudem natury, ale był tani. Po fuzji miał jedne z najdroższych usług dla
    klientów detalicznych.

    Bogdan B.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1