  • 1. Data: 2009-10-09 00:54:40
    Temat: LOGOWANIE DO ALIORA
    Od: "PM" <p...@p...onet.pl>

    Certyfikat wygasł 2009-10-09 01:59:59
    Niedopatrzenie czy....?

  • 2. Data: 2009-10-09 06:09:10
    Temat: Re: LOGOWANIE DO ALIORA
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "PM" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:10c5.00000196.4ace89d0@newsgate.onet.pl...
    > Certyfikat wygasł 2009-10-09 01:59:59
    > Niedopatrzenie czy....?
    >
    > --

    U mnie tak samo. Bankom nie powinno się to zdarzać.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-10-09 06:22:08
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > U mnie tak samo. Bankom nie powinno się to zdarzać.

    Rzeczywiscie totalnie kompromitujaca sytuacja... zdecydowanie nie powinno!

    Ja bym sie nie logowal w takiej sytuacji, gorzej jesli ktos musi zlecic
    pilny przelew.... ale traktowalbym to osobiscie jako brak mozliwosci
    zlozenia przelewu z winy banku.

  • 4. Data: 2009-10-09 06:22:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "wiatrak" <w...@y...pl> writes:

    > Użytkownik "PM" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie tak samo. Bankom nie powinno się to zdarzać.

    Owszem nie powinno. Jednak gdy poczytasz archiwum to się
    zdarzało. Pamiętam, że kiedyś jednego dnia wygasło paru bankom na raz
    (lukas? bzwbk? mbank?)

    KJ

    --
    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 5. Data: 2009-10-09 06:35:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Już jest ok.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-10-09 10:13:08
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    eg wrote:

    > Ja bym sie nie logowal w takiej sytuacji, gorzej jesli ktos musi

    bo?
    Certyfikat ma za zadanie zaszyrowac transmisje, bedzi nadal zaszyfrowana w
    takim przypadku. Rozumiejacy sprawy sie zaloguje, lamer sie wydyga. Lamer w
    dodatku by sie zalogowal bez certyfikatu nawet.

    Pisze ze witryna potwierdzona ale cert zjełczaly. Nie powinno to miec miejsca,
    dyrektor IT alior banku pewnie kosi kasy jak durny i z nudow nie mial czasu sie
    tym zajac pewnie?

  • 7. Data: 2009-10-09 11:50:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 09 Oct 2009 12:13:08 +0200, Koteczek napisał(a):

    > Pisze ze witryna potwierdzona ale cert zjełczaly. Nie powinno to miec
    > miejsca, dyrektor IT alior banku pewnie kosi kasy jak durny i z nudow
    > nie mial czasu sie tym zajac pewnie?

    Nb. niektóre informacje też mogliby aktualizować:

    http://www.aliorbank.pl/pl/bankowosc_elektroniczna/i
    nternet/
    centrum_pobierania

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 8. Data: 2009-10-09 12:18:16
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Nb. niektóre informacje też mogliby aktualizować:
    >
    > http://www.aliorbank.pl/pl/bankowosc_elektroniczna/i
    nternet/
    > centrum_pobierania

    Napisz do Aliora.

    Hihi

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha, a pgrejt

  • 9. Data: 2009-10-09 19:32:03
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    nternet/

    > Napisz do Aliora.

    zamiast tu i na pregierzu pierdziec w newsy, to bys zadzwonil
    do kogo trzeba panie it expert z aliora :)

  • 10. Data: 2009-10-12 23:30:51
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Koteczek wrote:

    > Certyfikat ma za zadanie zaszyrowac transmisje

    nie pisz bzdur