  • 1. Data: 2009-07-25 06:28:51
    Temat: LSE:WGPW: jak szybko wyrwac duzy szmal
    Od: fatso <f...@n...com>

    Ide na wyrwe prosze panstwa. Musze i chce wyrwac szybko duzy szmal z
    roznych powodow
    a glownie dlatego, ze mi sie znudzilo juz dawanie dupy innym. Czas aby
    nadeszla zmiana i by teraz
    dla odmiany szpak zaczaj rzepolic bociana. W koncowce tygodnia na obu
    gieldach zaistnialy podobne
    sytuacje:

    LSE : W Londynie od kilku dni rosnie gwaltownie pewna smieciowa spolka,
    nazywa sie Jarvis(JRVS).
    Kiedys po 80 penow,dwa lata temu spadli z urwiska nagle na 5p i tak
    stali do poniedzialku. I nagle,
    niczym Lazarz zaczeli powstawac z martwych. Co sie stalo? Nie jest to
    maly smiec ale gigant o obrotach idacych w setki
    milionow funtow. Gigant zyskal opinie smiecia po tym jak tragiczny
    wypadek kolejowy wskazal go jako winnego.
    Dzisiaj odchudzony, podal dobre wyniki roczne. Ktos podkupuje a ze
    akcji na wolnym rynku, poza instytucjami, nie ma zbyt
    wiele to one strzelily w gore. Wsadzilem w piatek w te akcje polowe
    mojej prywatnej renty i jeszcze 50 tys akcji po nizej 17p
    na prywatne konto. Jesli w ten weekend sie potwierdzi, ze jest tam
    predator(cichy potwor co wyzera od srodka aby f-me przejac)
    to akcje moga sie otworzyc w poniedzialek rano po zadziwiajacej cenie.
    Jesli nie to i tak mam komunikat spolki, ze wszystko u nich OK
    i jestem bezpieczny.

    WGPW: Mala i nikomu nieznana spoleczka na rynku od poznej jesieni
    ub.roku, przyciagnela moja uwage. Zrobila "kobre" przez
    kilka dni z rzedu, wartosc jej wzrosla 4 krotnie. Gielda wstrzymala
    nawet handel raz w ciagu dnia aby zahamowac panike kupna.
    No i gdy Komisja Papierow Wartosciowych czekala na wyjasnienia owej
    spoleczki to co slabsi nerwowo gracze zaczeli wysiadac
    z tego pociagu. Ja, na odwrot, rzucilem wszystko co mialem w Polsce i
    tam wsiadlem. Gdy spadla to ja dokupilem- no i czekam.
    Wyjasnilo sie wczoraj po sesji.
    Chemoservice Dwory- tak sie nazywa owa super spoleczka. Chce podwyzszyc
    kapital zakladowy o pare milionow oraz dokonac
    splitu. Wyraznie dobrze im idzie i taka spolka potrzebuje stabilnego
    mocnego akcjonariatu a nie chujkow co beda tam wskakiwac
    i wyskakiwac jak z tramwaju. Chujki sa i beda ale gdy sie ma stabilne
    instytucje finansowe za soba to one nadaja stosowna gravitas spolce
    i ja stabilizuja na gieldzie. Ja tylko zaluje, ze nie moglem wiecej
    dokupic. Probowalem to zrobic blyskawicznie z zagranicy ale wielki
    Barclays z polskimi malymi kutasami jak Supermakler z PKO BP w chujki
    nie pogrywa. A szkoda. Moze zdaze przekazac pare tys zl
    via Moneybookers ale watpie. Te akcje sie otworza w poniedzialek
    znacznie wyzej.

    I tu jest przyslowiowy pies pogrzebany: ja nie lubie, podobnie zreszta
    jak koledzy w Kraju, trzymac otwartych pozycji poprzez w/e.
    Nie wiadomo co sie przeciez moze zdarzyc.
    Ale zdarza sie czasem taka sytuacja, ze wejsc i zostac trzeba bo w
    poniedzialek mozna pozostac na peronie a pociag juz fru fru! odjedzie.

    fatso

  • 2. Data: 2009-07-25 08:54:04
    Temat: Re: LSE:WGPW: jak szybko wyrwac duzy szmal
    Od: h...@p...onet.pl

    Ty to masz nosa Fatso , zawsze wiesz gdzie i na ktorej półce stoją konfitury
    , chociaż czasami trafiasz tez jakieś zatęchłe gowno z plśnią na wierzchu i w
    swej lapczywości nie zauważyasz tego pskudztwa , wpierdlając palcmi pociemku
    za kredensem.vide hardex onegdaj zachwalany:))
    tak czy siak powinienes zmienić ksywe na "chemiczny ali" - konfitury z chemos

    pozdro
    adas z pagedu

  • 3. Data: 2009-07-27 07:40:42
    Od: fatso <f...@n...com>

    h...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > za kredensem.vide hardex onegdaj zachwalany:))
    > tak czy siak powinienes zmienić ksywe na "chemiczny ali" - konfitury z chemos

    raport z pola walki:

    po pol godzinie walki w poniedzialek rano
    Jarvis na LSE + 4.3%
    Chemoservice na WGPW +17%

  • 4. Data: 2009-07-27 07:42:48
    Od: fatso <f...@n...com>

    h...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > za kredensem.vide hardex onegdaj zachwalany:))
    > tak czy siak powinienes zmienić ksywe na "chemiczny ali" - konfitury z chemos

    poprawka, jarvis wlasnie sie podwoil.
    Polska gola!
    17% : 7.3%
    Kto strzeli nastepna bramke?

  • 5. Data: 2009-07-27 09:53:35
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-07-2009 o 09:40:42 fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > po pol godzinie walki w poniedzialek rano
    > Jarvis na LSE + 4.3%
    > Chemoservice na WGPW +17%

    gratulacje!

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2009-07-27 11:02:17
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

    > Chemoservice na WGPW +17%

    No nieźle, już 28% :)
    dlaczego tak długo "wisi"?
    G.

  • 7. Data: 2009-07-27 12:28:55
    Od: fatso <f...@n...com>

    Gan wrote:

    > No nieźle, już 28% :)
    > dlaczego tak długo "wisi"?
    > G.

    zawieszony do dogrywki
    ja juz sprzedalem, wzialem ok 2 tys zl zysku, teraz czekam az troche spadnie
    aby wskoczyc po poludniu spowrotem