  • 1. Data: 2010-05-11 17:42:27
    Temat: LUKAS wpisuje karty do BIK-u ?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Dzis odebrałem raport BIK i okazało się, że od lutego bieżącego roku
    figuruje w nim historia mojej "Furorki". Kare mam od 2008 roku. Co im
    się stało ?

    Na marginesie: dalej nie raportują Pekao, BPH i Eurobank.

  • 2. Data: 2010-05-11 17:51:34
    Temat: Re: LUKAS wpisuje karty do BIK-u ?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    9g2000yqm.googlegroups.com...
    > Dzis odebrałem raport BIK i okazało się, że od lutego bieżącego roku
    > figuruje w nim historia mojej "Furorki". Kare mam od 2008 roku. Co im
    > się stało ?

    A ja swojej Furorki nie mam w BIK. Mam natomiast MC Tesco.

    > Na marginesie: dalej nie raportują Pekao, BPH i Eurobank.

    U mnie też BPH nic nie wpisał, a mam tam całkiem spore zaangażowanie
    kartowe. Mam natomiast jedno zapytanie monitorujące z BPH.

  • 3. Data: 2010-05-11 18:00:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-11 19:51, MarekZ pisze:
    > U mnie też BPH nic nie wpisał, a mam tam całkiem spore zaangażowanie
    > kartowe. Mam natomiast jedno zapytanie monitorujące z BPH.

    Pewnie jak pracownik BPH zobaczył ile masz tych limitów to się za głowę
    złapał i swoje "zapytanie monitorujące" wywalił do kosza :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2010-05-12 08:08:51
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 11 Maj, 19:42, szczurwa <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > się stało ?
    >
    > Na marginesie: dalej nie raportują Pekao, BPH i Eurobank.

    U mnie to samo. Lukas wpisał moją MC Tesco do BIKu.

  • 5. Data: 2010-05-13 21:08:24
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 11 May 2010 10:42:27 -0700 (PDT), szczurwa wrote:

    > Co im się stało ?

    Pewnie kryzys ;-)

    http://prnews.pl/michal-macierzynski/lukas-bank-plec
    ami-do-klientow-48709.html