  • 1. Data: 2010-06-04 14:04:43
    Temat: Lewacka zjednoczona europa zdycha jak pies pod płotem.....
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    oby Węgry PRZYSPIESZYŁY TEN ROZPAD

    lewackiej europie i jej bękartowi - walucie euro - mówię od serca:

    CHUJ wam w dupę

  • 2. Data: 2010-06-04 15:45:18
    Od: a...@v...pl

    > oby Węgry PRZYSPIESZYŁY TEN ROZPAD
    >
    > lewackiej europie i jej bękartowi - walucie euro - mówię od serca:
    >
    > wam w dupę

    Tak też myślałem, że jesteś tajnym agentem Rosji, a może Chin. Twoje judzenie to
    nic innego jak prowokacje i wsjo paniatna. A co, niech to Imperium Rzymskie się
    zawali. Degrengolada jego w prowincji Polska sięga już niemal czasów Kaliguli.
    Samobójcy świętymi zostają, a duchowni przewyższają samego szatana pod względem
    przemyślności intryg i chciwości.

  • 3. Data: 2010-06-04 15:50:39
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.niepoprawni.pl/blog/94/bankructwo-europy