  • 1. Data: 2006-08-29 08:23:45
    Temat: Likwidacja ksiazeczki a prowizja
    Od: "M.G." <m...@p...onet.pl>

    Zamierzam likwidowac ksiazeczke w pko na której jest ok. 100000pln
    Mam pytanie:
    jesli bede to chciał zrobic od razu to czy pko policzy mi dodatkowa
    prowizje dla siebie od "takich naglych wyplat" czy jesli bank uprzedze
    ze chce podjac za np. tydzien to on sie "przygotuje" i takiej oplaty nie
    naliczy ?
    Czy wogole jest tego typu haracz ?
    I jeszcze jedno jak to zrobic najtaniej tzn. zalozyc w pko ror tam
    przeniesc te srodki i dopiero z ror przelac na inne konto ?
    Bo likwidacja tej ksiazeczki wprost na konto innego banku to spora prowizja.

  • 2. Data: 2006-08-29 09:02:30
    Temat: Re: Likwidacja ksiazeczki a prowizja
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu M.G. porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > prowizje dla siebie od "takich naglych wyplat" czy jesli bank uprzedze
    > ze chce podjac za np. tydzien to on sie "przygotuje" i takiej oplaty nie
    Najprosciej zadzwonic do banku i sie zapytac. Ale ja kojarze ze w
    wiekszosic bankow jest info iz 'wyplaty powyzej x pln nalezy zglaszac co
    najmniej dzien wczesniej'
    > I jeszcze jedno jak to zrobic najtaniej tzn. zalozyc w pko ror tam
    > przeniesc te srodki i dopiero z ror przelac na inne konto ?
    no chyba najlepiej. ale wtedy mozesz przyjsc bez uprzedzania - bo i tak
    ta kasa fizycznie nie opusci banku:)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-08-29 12:04:17
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Zamierzam likwidowac ksiazeczke w pko na której jest ok. 100000pln
    > Mam pytanie:
    > jesli bede to chciał zrobic od razu to czy pko policzy mi dodatkowa
    > prowizje dla siebie od "takich naglych wyplat"

    trzeba uprzedzac powyzej okreslonej przez bank kwoty, ale wyplata jest
    bez sensu - zlec przelew na rachunek, na co ci tyle gotowki ?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2006-08-30 01:56:02
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    M.G. wrote:
> [...]
    > przeniesc te srodki i dopiero z ror przelac na inne konto ?
    > Bo likwidacja tej ksiazeczki wprost na konto innego banku to spora

    Prowizja jest od wypłaty gotówki.
    Jeśli przy likwidacji książeczki zleciesz przelew a nie będziesz chciał
    fizycznie gotówki, to nie powinieneś zapłacić. Szczegóły u ciebie w banku.