  • 1. Data: 2012-10-25 20:29:07
    Temat: Limit cashback na stacji Orlen
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Witam,

    Już drugi raz na tej samej stacji usłyszałem, że nie mogę podjąć więcej niż... i tu
    pada za każdym razem inna kwota, mniejsza niż 200 PLN. Pani ma coś takiego w
    komputerze i nie potrafi wyjaśnić skąd taki limit. Informacja taka pojawia się
    jeszcze zanim wsunę moją szarytkę do czytnika a więc nie ma związku ani z bankiem ani
    tym bardziej z kontem klienta. Skąd mogą wynikać takie limity? Przyszło mi do głowy,
    że ich system kontroluje w jakiś sposób stan kasy i nie pozwala jej opróżnić zanadto,
    żeby było z czego wydawać resztę. Z drugiej strony, 200 PLN przy obecnych cenach
    paliw to pewnie utarg na jednym kliencie :)

  • 2. Data: 2012-10-25 22:47:03
    Temat: Re: Limit cashback na stacji Orlen
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Hołda" 3...@g...co

[...]

    Kobiety nie lubią Cię. ;) Ja tankowałem dziś -- podszedł facet
    i musiałem mu oddać broń. ;) Poczekałem, aż zatankował i poszedłem
    sobie, aby zapłacic. A wewnątrz Orlenowskiego budynku stacji też facet...
    I mówi do mnie, że nie może... Podchodzi pani, uśmiecha się do mnie
    serdecznie, zabiera facetowi to i owo, prosi o przełożenie karty
    do jej czytnika i po chwili kwituję 258 z groszami, z czego 200
    to keszbek. :) A temu panu wyjaśnia coś, czego nie pojmuję. :)

    Pojąłem tylko tyle, że temu panu w kasie brakuje czegoś --- szmalu chyba. :)

[...]

    Chyba coś koło tego.

    : Z drugiej strony, 200 PLN przy obecnych cenach paliw to
    : pewnie utarg na jednym kliencie :)

    Raczej tak, o ile klient leje do pełna.

    Ja dziś lałem do pełna (rękami obsługanta) ale kupiłem tylko
    za 58 z groszami, bo niedawno tankowałem debetówką merytoryczną
    za 200 z groszami. Z tych 58 straciłem 1% (merytoryczność daje
    4%, Dobra Szarytka daje 3%) zatem 58 groszy... Gdybym kupił gumę
    do żucia, straciłbym poda 1 złotówkę w zestawieniu z cenami gum
    do żucia z Auchan.

    -=-

    Ogólnie obsługę Orlenowską oceniam jako bardzo sympatyczną i bezproblemową. :)
    Jeszcze tylko jedna paczka gumy do żucia i chyba będę miał komplet, czyli 5 dych. :)

    [trochę głupio, bo dostępność gumy do żucia przekłada się na zdrowsze
    zęby, czyli na zmniejszenie utrapień warunkujących zbawienie mej
    nieśmiertelnej duszy; tak to jest z zachłannością -- chcę mieć
    5 dych, więc i utrapień mam mniej... nie można służyć zarazem
    Bogu (utrapieniom) i orzechowej mamonie; no nic.. jakoś to
    ... z życia wiecznego zrezygnowałem już dawno...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-10-26 09:26:49
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-10-25 20:29, Piotr Hołda pisze:
> [...]
    pada za każdym razem inna kwota, mniejsza niż 200 PLN. Pani ma coś takiego w
    komputerze i nie potrafi wyjaśnić skąd taki limit.

    też tak miałem parę razy, myślałem na początku, że to jakiś limit na
    cashbacku jest, bo przy dobrym układzie udaje mi się zrobić 3x cashback
    w ciągu pół godziny i zazwyczaj przy trzecim czekała mnie taka niespodzianka

[...]
    Mają ustalony jakiś limit gotóki w kasie i dlatego cashback nie
    przechodzi. Jaki to limit to nie wiem. Parę razy sprzedawca tylko mówił,
    że właśnie zdał gotówkę i może cashback nie przejść

    --
    pozdrawiam
    Marcin