  • 1. Data: 2011-01-17 23:08:07
    Temat: Lokata Inwestycyjna Stabilny Kurs V - Millenium - jaki sens?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    A wiec moja znajama doradca naciagna na cos takiego:

    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/lokata-inwestycyjna-Stabil
    ny-Kurs-V/

    I wg. mnie na 99% umoczy na tym....

    Co o tym sadzicie?

  • 2. Data: 2011-01-17 23:15:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    >

    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/lokata-inwestycyjna-Stabil

    umoczy.
    zakładana zmienność jest śmieszna.

    george

  • 3. Data: 2011-01-17 23:21:20
    Od: Gniewomir <s...@s...com>

    W dniu 2011-01-18 00:08, *fReLuZ* napisał(a) co następuje:

> [...]
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/lokata-inwestycyjna-Stabil

    Pełna zgoda. Na rok i tylko 25 groszy widełek. Marne szanse.
    Popytaj lepiej o lokaty strukturyzowane w Kredyt Banku. Zbierają kasę tylko
    przez trzy dni. Lokata jest też uzależniona od kursu EUR/PLN ale na pół roku
    i przy około 55 groszowych widełkach dają możliwy zysk też w okolicach 8 %.
    Miła Pani w okienku mówiła że mieli już 14 edycję i wszystkie które były na
    pół roku jak dotąd wypaliły.

    --
    *Gniewomir*
    Nic od kobiety człowiek nie wymaga - może być naga -- Jan Izydor Sztaudynger

  • 4. Data: 2011-01-17 23:51:40
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    >

    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/lokata-inwestycyjna-Stabil

    Zalozona zmiennosc jest mala- 0.25zl, po drugie nawet gdyby zysk byl
    maksymalny- 8%, to netto 6.48%, co przy lokatach na rynku dajacych ponad 5%
    netto, jest slaba oferta, bo istnieje duze ryzyko, ze oprocentowanie moze
    byc zadne, natomiast w najlepszym przypadku zysk bedzie w wysokosci ok 1%
    wiekszy w stosunku do dobrych lokat. Konkluzja-potencjalny zysk w stosunku
    do lokat obarczony duzym ryzykiem, nieproporcjonalnym do obiecywanych
    korzysci.

  • 5. Data: 2011-01-18 12:25:56
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-01-18 00:08, fReLuZ pisze:
> [...]
    >

    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/lokata-inwestycyjna-Stabil

    Umoczy. Tzn doradca nie umoczy. Umoczą dawcy kasy.

    Już lepiej zagrać na kontraktach. Sam sobie ustawisz reguły i jeśli
    popłyniesz, to na własne życzenie :)

    Zamiast wp...ć (wpakować, czy ja niewyraźnie mówię?) 10k w taką
    "lokatę", to można wpakować 8 na "normalną", przyzwoitą lokatę na 5%
    byle-gdzie, a pozostałe 2k przeznaczyć na depozyt zabezpieczający do gry
    na kontraktach, na jednym kontrakcie. Jak umoczymy - trudno, stało się.
    A 50 czy 100% "do przodu" na kontraktach wcale nie jest takie nierealne.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2011-01-18 16:11:36
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    fReLuZ pisze:

> [...]
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/lokata-inwestycyjna-Stabil

    Doradca zarobi. :-)

    --
    MiCHA