  • 1. Data: 2009-05-16 16:00:12
    Temat: Lokata internetowa
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Ktory z bankow umozliwia zalozenie lokaty w 100% w internecie, bez
    koniecznosci wizyty w oddziale, kurierow, oddzwaniania etc. -- dla
    nowego klienta, ktorego danych jeszcze nie maja w systemie.

    Ofert "lokat internetowych" znalazlem sporo: Pocztowy, Dominet, Open
    Finance, Meritum - ale jak to zakladanie lokaty wyglada w praktyce?

  • 2. Data: 2009-05-16 16:32:18
    Temat: Re: Lokata internetowa
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    i.googlegroups.com

    [wycialem]

    OF - latwo i przyjemnie. Sam korzystam i polecam.
    O reszcie wymienionych ofert niech wypowiedza sie Ci, którzy mieli z nimi
    stycznosc.

  • 3. Data: 2009-05-16 17:37:28
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    On 16 Maj, 18:00, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ofert "lokat internetowych" znalazlem sporo: Pocztowy, Dominet, Open
    > Finance, Meritum - ale jak to zakladanie lokaty wyglada w praktyce?

    Pocztowy, Open Finance.

    Wypełniasz formularz, podajesz swoje dane osobowe, PESEL itp.
    Przychodzi mail zwrotny z nr konta na które dokonujesz przelewu.

    Po zaksięgowaniu przelewu (dzień - dwa) przychodz mail z
    potwierdzeniem.
    Po dwóch tygodniach listonosz przynosi list z potwierdzeniem
    założenia lokaty.

    Bank Pocztowu i lokaty w Noble Banku założone przez Open Finance mają
    podglądy przez internet.
    Można je zerwać przez internet, choć czasami bank wymaga telefonu w
    tej sprawie.

  • 4. Data: 2009-05-16 17:58:03
    Od: k...@o...pl

    > OF - latwo i przyjemnie. Sam korzystam i polecam.
    > O reszcie wymienionych ofert niech wypowiedza sie Ci, którzy mieli z nimi
    > stycznosc.

    Zakładałem w pocztowym i poza klikaniem internetowym nie było żadnych
    formalności.

  • 5. Data: 2009-05-16 18:17:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@o...pl>
    l.googlegroups.com

    > Zakładałem w pocztowym i poza klikaniem internetowym nie było żadnych
    > formalności.

    He he no to podobnie jak w OF :)

  • 6. Data: 2009-05-17 11:02:23
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    bradley.st wrote:
> [...]
    >
    > Ofert "lokat internetowych" znalazlem sporo: Pocztowy, Dominet, Open
    > Finance, Meritum - ale jak to zakladanie lokaty wyglada w praktyce?

    chyba (sprawdz) getin mial cos takiego, z 2mc sie interesowalem ale moja wiedza
    nie jest pewna jak w banku :)

  • 7. Data: 2009-05-17 13:38:21
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Maj, 07:02, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

    > chyba (sprawdz) getin mial cos takiego, z 2mc sie interesowalem ale moja wiedza
    > nie jest pewna jak w banku :)

    Sprawdzilem:

    "Lokatę również założysz bez wychodzenia z domu - przelewem na
    rachunek podany w umowie lokaty, którą dostarczy Ci kurier . Kurierowi
    należy wręczyć podpisane dokumenty zgodnie z zestawieniem jakie
    otrzymasz w przesyłce razem z umową."

    http://www.depozyty.getinbank.pl/jak_zalozyc_lokate.
    html

    Dziekuje wszystkim za sugestie. Bedzie Open Finance.

  • 8. Data: 2009-05-17 20:38:51
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 17-05-2009 o 15:38:21 bradley.st <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://www.depozyty.getinbank.pl/jak_zalozyc_lokate.
    html

    > Dziekuje wszystkim za sugestie. Bedzie Open Finance.

    Tak, kurier dostarczy umowe na lokatę i założenie konta(bez konta lokaty
    nie założysz) - w sumie z 10 stron A4 "drobnym maczkiem" i będzie czekał
    aż to przeczytasz i podpiszesz :). Osobiście tego nie możesz odesłać.
    Zapomnij o tym g....
    p.s1. Przez 10 min to będziesz to wszystko rozpakowywał
    p.s2. Podobno można też założyć jakieś konto techniczne dla lokat ale z
    tym musisz się pofatygować do placówki.

    --
    Scowron

  • 9. Data: 2009-05-17 20:57:41
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Maj, 16:38, Scowron <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    > p.s1. Przez 10 min to będziesz to wszystko rozpakowywał
    > p.s2. Podobno można też założyć jakieś konto techniczne dla lokat ale z

    Dzieki! Tak, dlatego prosilem o rade o lokatach "bez koniecznosci
    wizyty w oddziale, kurierow, oddzwaniania etc.".

    Swoja droga, zastanawiaja mnie roznice w ilosci informacji niezbednych
    do otwarcia lokaty w: Meritum, OF (Noble) i Pocztowym, bo te trzy
    sprawdzilem.

    Meritum brzydzi sie moimi pieniedzmi i musialbym sklamac, zeby
    otworzyc lokate.
    Pocztowy sie nie brzydzi, ale zadaje nietaktowne pytania. ;)
    OF (Noble) bierze kase od wszystkich i nawet nie mrugnie. Zdesperowani
    jacys?

  • 10. Data: 2009-05-17 21:19:41
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 17-05-2009 o 22:57:41 bradley.st <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Pocztowy sie nie brzydzi, ale zadaje nietaktowne pytania. ;)
    > OF (Noble) bierze kase od wszystkich i nawet nie mrugnie. Zdesperowani

    Osobiście miałem jeszcze doświadczenie z Pocztowym gdy Killer był jeszcze
    prawdziwym killerem(7%) i bardzo mi się to podobało. Raz nawet coś
    namieszałem - przelałem za dużo kasy - to miła pani do mnie zadzwoniła
    wyjaśniała w czym problem a pieniądze następnego dnia były z powrotem.
    Obecnie testuje Eurobank bez karty i na razie jest wszystko w porządku. No
    może poza obsłgą - podczas zakładania konta gość twierdził usilnie że na
    moim telefonie token nie będzie działał przez co musiałem dwa razy chodzić
    do placówki. Ogólnie takie "olewactwo" ale jak ktoś nie lubi natręctwa to
    może to uznac za plus.

    --
    Scowron