  • 1. Data: 2006-03-15 20:17:35
    Temat: Lokata na 3 miesiące
    Od: "freebank" <f...@W...gazeta.pl>

    Witajcie. Szukam miejsca gdzie mógłbym założyć jak najkorzystniej
    oprocentowaną lokatę na okres ok. 3 miesięce. I teraz mam pytanie czy istnieje
    na dzień dzisiejszy jakaś lepsza oferty na rynku niż ta z Dominet Banku, bo
    jeżeli tak to chętnie się o takowej dowiem? :) Co prawda przeszukałem wiele
    miejsc, ale mogłem coś przeoczyć.

  • 2. Data: 2006-03-16 13:48:25
    Temat: Re: Lokata na 3 miesiące
    Od: "freebank" <f...@N...gazeta.pl>

    To jak Panie i Panowie. Znacie jakieś bardziej korzystne miejsce do wtopienia
    pieniędzy na 3 miesiące niż w/w bank i ich lokata? W fundusze nie ma się chyba
    co bawić, bo to raczej za krótki okres, aby zyskać dużo więcej niż z lokaty
    biorąc pod uwagę wszystkie koszty pośrednie i to że zbytnio się na nich nie znam.

  • 3. Data: 2006-03-16 17:12:41
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    freebank napisał(a):
> [...]
    > biorąc pod uwagę wszystkie koszty pośrednie i to że zbytnio się na nich nie znam.

    Nie znam oferty Dominet Banku. A jakie oprocentowanie oferują? I gdzie
    masz jakieś konta bankowe?

    Przemek

  • 4. Data: 2006-03-16 19:19:06
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    freebank <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > na dzień dzisiejszy jakaś lepsza oferty na rynku niż ta z Dominet Banku, bo
    > jeżeli tak to chętnie się o takowej dowiem? :)

    Zależy ile kasy masz do tego interesu.

  • 5. Data: 2006-03-16 20:23:01
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Zbigniew Demidowicz napisał(a):

    > Zależy ile kasy masz do tego interesu.

    Dokładnie też chciałem o to pytać no i dodatkowo gdzie masz konto/a?

    Przemek

  • 6. Data: 2006-03-16 21:49:52
    Od: "freebank" <f...@N...gazeta.pl>

    Zbigniew Demidowicz <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Zależy ile kasy masz do tego interesu.

    Jakieś 10 tys. zł. Konto w Inteligo.

  • 7. Data: 2006-03-16 22:31:37
    Od: Pawel Sztabinski <p...@s...pl>

    On 2006-03-16 22:49:52 +0100, "freebank" <f...@N...gazeta.pl> said:

    > Jakieś 10 tys. zł. Konto w Inteligo.

    Moze getinbank? 4,4% na 3 mies od 10 tys. w gore.

  • 8. Data: 2006-03-16 23:26:29
    Od: "freebank" <f...@N...gazeta.pl>

    Pawel Sztabinski <p...@s...pl> napisał(a):

    > Moze getinbank? 4,4% na 3 mies od 10 tys. w gore.

    Dzięki za podpowiedź, zawsze to trochę więcej niż w Dominet Banku. Mógłbyś mi
    jeszcze tylko napisać czy da się u nich założyc lokatę drogą pocztową
    (wydrukowanie i podpisanie umowy, wysłanie papierów do banku, a następnie
    wpłacenie pieniędzy na wskazane przez nich konto lokacyjne) czy też trzeba się
    wybrać do jednego z oddziałów ich banku wraz z pieniędzmi i tam dopiero
    wszystko załatwiać? I jeszcze sprawa z zakończeniem lokaty - rozumię, iż mogę
    sobie zażyczyć, aby przelali środki z lokaty na wskazane przeze mnie konto
    bankowe, a jeżeli tak, to czy czasem nie pobiorą za dokonanie przelewu jakiejś
    opłaty?

    Oczywiście wciąż jestem otwarty na inne, lepsze propozycje lokacyjne o ile
    takowe istnieją. To do reszty grupowiczów :)

  • 9. Data: 2006-03-17 08:19:40
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Oczywiście wciąż jestem otwarty na inne, lepsze propozycje lokacyjne o ile
    > takowe istnieją. To do reszty grupowiczów :)

    To zależy na jakie ryzyko możesz sobie pozwolić. W banku powyżej 5%/rok nie
    wyciągniesz, ale są inne sposoby inwestowania, 12 a nawet 25% / rok. Ale nie
    licz że ktoś poda Ci to na tacy.

  • 10. Data: 2006-03-17 08:30:58
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    freebank napisał(a):

    > Jakieś 10 tys. zł. Konto w Inteligo.

    Jeżeli miałbyś konto w Fortisie możaby było rozważyć lokatę tygodniową o
    której zapłaciłbyś zerowy podatek. Więc wychodzi oprocentowanie takiej
    lokaty 4,3%

    Przemek