  • 1. Data: 2011-10-28 21:45:36
    Temat: Lokata w USD - najwyzej oprocentowana
    Od: zg <z...@v...pl>

    Ktory bank oferuje obecnie najwyzsze oprocentowanie lokat (max. 15
    miesiecy) w USD? Znalazlem Polbank z lokata 12-mies. na 2,75%. Czy ktos
    daje wiecej?

    --
    zg

  • 2. Data: 2011-10-29 15:54:10
    Temat: Re: Lokata w USD - najwyzej oprocentowana
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 22:45:36 +0100, zg napisał(a):

    > Ktory bank oferuje obecnie najwyzsze oprocentowanie lokat (max. 15
    > miesiecy) w USD? Znalazlem Polbank z lokata 12-mies. na 2,75%. Czy ktos
    > daje wiecej?

    Popatrz do Aliora, BZWBK i ING.

    Xenocide

  • 3. Data: 2011-10-29 17:04:19
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Popatrz do Aliora, BZWBK i ING.

    Alior to tylko 180 dni z kapitalizacją dzienną na 2.00%. Po podzieleniu na
    paczki po 273.75 uzyskamy 2.67% na rękę, a to jakby 3.29 z belką.

    "180 dni, kap. dzienna 2,00% stałe 200,00 USD
    1 miesiąc 0,85% stałe 200,00 USD
    3 miesiące 1,30% stałe 200,00 USD
    6 miesięcy 2,00% stałe 200,00 USD
    12 miesięcy 2,20% stałe 200,00 USD
    24 miesiące 1,30% zmienne 200,00 USD
    36 miesięcy 1,50% zmienne 200,00 USD"

  • 4. Data: 2011-10-29 18:01:36
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Warto się zastanowić czy dolar amerykański to dobry wybór środka do
    przechowania oszczędności...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2011-10-29 20:06:21
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 29.10.2011 19:04, mx wrote:

    > Alior to tylko 180 dni z kapitalizacją dzienną na 2.00%. Po podzieleniu
    > na paczki po 273.75 uzyskamy 2.67% na rękę, a to jakby 3.29 z belką.

    Ale do konca roku juz tylko dwa miesiace, wiec taka kapitalizacja
    dzienna to raczej fatalny pomysl.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 6. Data: 2011-10-30 13:20:35
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> wrote in message
    > Warto się zastanowić czy dolar amerykański to dobry wybór środka do
    > przechowania oszczędności...
    > --
    moze nie najlepszy, ale w perspektywie 2012-2013 PLN oslabnie do USD, polska
    'zielona wyspa' podzieli tragedie grecka, chyba, ze odbeda sie zdecydowane i
    'twarde' reformy w Polsce, ale na to sie raczej nie zanosi.

  • 7. Data: 2011-10-30 13:26:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message

    > Ale do konca roku juz tylko dwa miesiace, wiec taka kapitalizacja dzienna
    > to raczej fatalny pomysl.

    chyba musza ta zmiane zrobic do 30 listopada, potem znow sie przesunie.
    takze wprowadzenie tych zmian od 1 stycznia 2012 oceniam 50/50.
    Lokaty walut dzienne w Aliorze- usd, eur mozna zerwac dostajac polowe
    odsetek, to tez jest pewne rozwiazanie w razie niekorzystnego rozwoju
    sytuacji

  • 8. Data: 2011-10-30 19:23:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 30 Oct 2011 14:20:35 +0100, "Krzysztof"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >'zielona wyspa' podzieli tragedie grecka, chyba, ze odbeda sie zdecydowane i
    >'twarde' reformy w Polsce, ale na to sie raczej nie zanosi.

    A w USA się zanosi? I jeśli oni są jakąś wyspą, to chyba Atlantydą :-)
    Twoje pieniądze, Twój wybór. Ja swoje cenciki zamieniłem na to, na co
    kiedyś dolar był wymienny i nie żałuję. Teraz też bym to zrobił.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2011-10-30 19:24:37
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 29/10/2011 19:01, Jarek Andrzejewski wrote:
    > Warto się zastanowić czy dolar amerykański to dobry wybór środka do
    > przechowania oszczędności...
    Jakie proponujesz waluty zatem?

    --
    zg

  • 10. Data: 2011-10-30 20:24:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 30 Oct 2011 20:23:07 +0100, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > A w USA się zanosi? I jeśli oni są jakąś wyspą, to chyba Atlantydą :-)
    > Twoje pieniądze, Twój wybór. Ja swoje cenciki zamieniłem na to, na co
    > kiedyś dolar był wymienny i nie żałuję. Teraz też bym to zrobił.

    Przy tych układach jakie teraz panują (w sensie że kilku dużych steruje
    tym całym bajzlem) to wcale bym się nie zdziwił jakby się okazało, że
    powiedzmy w najbliższym czasie (tak do roku czasu) to dolar pojedzie do
    góry a złoto poleci ostro w dół.

    Xenocide