  • 1. Data: 2010-04-16 07:15:17
    Temat: Lokaty Open - problemy
    Od: "Grześ " <a...@g...pl>

    Witam. Sygnalizuję problem w Open. Przy zakładaniu lokat nieodnawialnych z
    opcją zwrotu środków na konto, z którego zostały przelane bywa problem. Otóż
    ich system nie podaje tego nr konta! W potwierdzeniu założenia w pozycji
    "środki przelać na: " jest puste pole. To można oczywiście przez infolinię
    poprawić, nie mniej jednak jest to niedogodnością.

    pozdr
    Grzesiu

  • 2. Data: 2010-04-16 08:02:52
    Temat: Re: Lokaty Open - problemy
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Grześ " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "środki przelać na: " jest puste pole. To można oczywiście przez infolinię
    > poprawić, nie mniej jednak jest to niedogodnością.

    Dzięki za informację! Dla dwóch nowych lokat, na które wczoraj
    przelałem pieniądze, brakuje pozycji "Nr rachunku do zwrotu środków".
    Ale mam podejrzenie, że jest to spowodowane zbyt krótkim czasem,
    który upłynął od założenia i ten rachunek się tam pojawi (inne moje
    lokaty, starsze, nie mają tego błędu). Ale będzie trzeba to sprawdzić za
    jakiś czas - dzięki jeszcze raz.

  • 3. Data: 2010-04-16 08:39:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > który upłynął od założenia i ten rachunek się tam pojawi (inne moje
    > lokaty, starsze, nie mają tego błędu). Ale będzie trzeba to sprawdzić za
    Dziala tak to zawsze, pozniej bedziesz widzial wszystko jak dla starych
    lokat.

    Inna rzecza jest to, ze zauwazylem, ze przy skladaniu wniosku, jezeli poda
    sie kwote z 'przecinkiem' a potem grosze, system wybija blad, ale wniosek
    sie generuje i o tym nie wiemy, poprawiamy kwote z 'kropka' i zatwiedzamy
    teraz bez bledu, ale w systemie mamy juz dwa wnioski na te sama kwote.
    Oczywiscie jeden wniosek nam przepadnie i nie jest to problem, ale powinni
    to usunac.

  • 4. Data: 2010-04-16 08:47:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grześ a...@g...pl ...

> [...]
    > potwierdzeniu założenia w pozycji "środki przelać na: " jest puste
    > pole. To można oczywiście przez infolinię poprawić, nie mniej jednak

    nie potwierdzam
    lokata optyalna zalozona w marcu
    na potwierdzeniach, ktore dotarły poczta jest numer rachunku na ktory ma
    isc kasa.
    To sam w mailu ktory przychodzi po zalozeniu lokaty (wplacie i
    zaksiegowaniu pieniedzy)
    Natomiast tej informacji rzeczywiscie nie było w mailu informujacym o
    zlozonym wniosku. Ale nie ma tez pustego pola.
    Tak było w marcu.