  • 1. Data: 2009-09-29 22:51:38
    Temat: Lokaty vs. akcje, fundusze akcji
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

    Na grupie pełno poszukiwaczy najlepszych lokat, całymi dniami wertujących
    oferty banków.
    Ja kupiłem w grudniu ubiegłego roku trochę polskich akcji i funduszy akcji
    krajów BRIC, tak na próbę. W trakcie roku trochę dokupywałem.

    Efekt na dzień dzisiejszy:

    akcje: +61.60%
    fundusze akcji BRIC: +22.93%
    akcje NewConnect: +17.08%

    To bez żadnych spekulacji, kupowanie i trzymanie.

    --
    http://www.patbank.pl

  • 2. Data: 2009-09-30 03:48:01
    Temat: Re: Lokaty vs. akcje, fundusze akcji
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Patryx" <p...@w...pl> writes:

> [...]
    > fundusze akcji BRIC: +22.93%
    > akcje NewConnect: +17.08%
    >
    > To bez żadnych spekulacji, kupowanie i trzymanie.

    Bardzo się cieszymy, ale idź z tym na p.b.wgpw
    KJ
    --
    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 3. Data: 2009-09-30 05:48:45
    Od: maruda <r...@n...com>

    Patryx pisze:
> [...]
    > Ja kupiłem w grudniu ubiegłego roku trochę polskich akcji i funduszy akcji
    > krajów BRIC, tak na próbę. W trakcie roku trochę dokupywałem.

    A wiesz już kiedy sprzedasz?
    ;)
    Masz przygotowane scenariusze na każdy wariant kształtowania się cen
    akcji w przyszłości?

    A czemu nie derywaty (kontrakty na indeksy np.), tam zyski 100x większe...

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2009-09-30 13:19:09
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    maruda pisze:

> [...]
    > akcji w przyszłości?
    >
    > A czemu nie derywaty (kontrakty na indeksy np.), tam zyski 100x większe...

    Dokładnie. Idąc tym tokiem rozumowania, powinieneś inwestować w
    kontrakty terminowe albo Forex. Potężny lewar i zyski jeszcze większe.
    Słyszałeś kiedyś o zarządzaniu ryzykiem? Sądząc po wyrafinowanej
    strategii inwestycyjnej, chyba nie bardzo.

    Piotr Hołda

  • 5. Data: 2009-09-30 16:01:56
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Patryx wrote:

    > Efekt na dzień dzisiejszy:
    >
    > akcje: +61.60%
    > fundusze akcji BRIC: +22.93%
    > akcje NewConnect: +17.08%
    >
    > To bez żadnych spekulacji, kupowanie i trzymanie.

    bo to za cene ponoszonego caly czas ryzyka

  • 6. Data: 2009-09-30 18:00:40
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    maruda wrote:

    > A czemu nie derywaty (kontrakty na indeksy np.), tam zyski 100x większe...

    ale od tego sie siwieje i ptaszek nie staje :D

  • 7. Data: 2009-09-30 18:06:29
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarcinF wrote:

    > bo to za cene ponoszonego caly czas ryzyka

    no nie przesadzajmy, np. spoleczenstwo w europie sie starzeje,
    emerytow jest coraz wiecej, dzieci coraz bardziej schorowane
    przez zatrute srodowisko, wiec koncerny produkujace leki
    w perspektywie lat raczej dadza wiekszy zysk niz obligacje,
    czy III filar ofe...

  • 8. Data: 2009-09-30 18:22:45
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Paweł wrote:

    > w perspektywie lat raczej dadza wiekszy zysk niz obligacje,
    > czy III filar ofe...

    moze tak bedzie, ale nikt tu nie pisal o oszczedzaniu na emeryture

  • 9. Data: 2009-10-01 18:40:07
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Patryx pisze:
    > To bez ?adnych spekulacji, kupowanie i trzymanie.

    A ja pograłem na kontraktach, opcjach, akcjach. Efekt? -60% (tak,
    minus). Licytujemy się dalej?

    --
    Raf

  • 10. Data: 2009-10-01 19:33:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Rafał" news:ha2t6k$pl2$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > A ja pograłem na kontraktach, opcjach, akcjach. Efekt? -60% (tak,
    > minus). Licytujemy się dalej?

    Strata procentowa robi wrażenie... a jak to wygląda kwotowo? Mocno dostałeś
    pod dupci?