  • 1. Data: 2009-10-08 08:39:21
    Temat: Lokaty w OF - umowy
    Od: jijomo <l...@u...op.pl>

    Witam.
    Na poczatku czerwca zalozylem w Open Finance 2 lokaty rewolwer. Z tego
    co rozumiem umowy do nich mialy do mnie dotrzec poczta, jednak do tej
    pory nic takiego sie nie stalo. Czy to normalna procedura stosowana
    przez te firme? Jakie mam w tym momencie podstawy, zeby zadac od nich
    zwrotu pieniedzy gdybym chcial rozwiazac lokate?

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-10-08 08:41:52
    Temat: Re: Lokaty w OF - umowy
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 8 Paź, 10:39, jijomo <l...@u...op.pl> wrote:

> [...]
    > przez te firme? Jakie mam w tym momencie podstawy, zeby zadac od nich
    > zwrotu pieniedzy gdybym chcial rozwiazac lokate?

    Masz na mailu potwierdzenie złożenia wiosku i później założenia
    lokaty... No i koronny dowód w postaci zrealizowanego przelewu.

  • 3. Data: 2009-10-08 09:48:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "jijomo" news:hak8fq$3so$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > przez te firme? Jakie mam w tym momencie podstawy, zeby zadac od nich
    > zwrotu pieniedzy gdybym chcial rozwiazac lokate?

    Jeżeli tak bardzo zależy ci na papierku z pieczęcią Noble Banku przedzwoń na
    infolinie OF i powiedz, że nie dostałeś papierowego potwierdzenia. Wyślą Ci
    je jeszcze raz - wszystko wskazuje na to, że tradycyjnie Związkowo PRLowska
    Poczta Polska dała dupci jak ma to w zwyczaju robić od lat.