  • 1. Data: 2003-08-26 17:12:05
    Temat: Londyn - jaka karta?
    Od: "" <e...@p...onet.pl>

    Moze ktos z doswiadczeniem poradzi: jaka (jakie) katre najlepiej zabrac do
    Londynu: ME czy VE? GBP to ani USD ani EUR :) wiec nie jestem pewien jaki
    przelicznik bedzie lepszy.
    Druga sprawa: jak tam w ogole z akceptacja kart plaskich? (wypukla tez wezme,
    ale wole wiedziec). I czy jakichs pulapek nie ma (typu 6-cyfrowy PIN np.)
    Dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2003-08-26 17:17:27
    Temat: Re: Londyn - jaka karta?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Moze ktos z doswiadczeniem poradzi: jaka (jakie) katre najlepiej
    > zabrac do Londynu: ME czy VE? GBP to ani USD ani EUR :) wiec nie
    > jestem pewien jaki przelicznik bedzie lepszy.

    Jak znam zycie VE Millennium ;)

  • 3. Data: 2003-08-26 17:29:40
    Od: "user" <...@...com>

    <e...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    wezme,
    > ale wole wiedziec). I czy jakichs pulapek nie ma (typu 6-cyfrowy PIN np.)

    plaskie w wszystkich sklepach. wypukla konieczna na promie, na stacji pkp, w
    taksowce.

  • 4. Data: 2003-08-26 18:38:24
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    e...@p...onet.pl wrote:
    > Moze ktos z doswiadczeniem poradzi: jaka (jakie) katre najlepiej
    > zabrac do Londynu:

    Może VE DB24 - w Londynie jest trochę bezprowizyjnych bankomatów. Kursy
    też powinny byc bardzo dobre.

    MichalL

  • 5. Data: 2003-08-27 05:57:54
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos z doswiadczeniem poradzi: jaka (jakie) katre najlepiej zabrac do
    > Londynu: ME czy VE? GBP to ani USD ani EUR :) wiec nie jestem pewien jaki
    > przelicznik bedzie lepszy.

    Przeliczników nie znam, ale są problemy z akceptacją Maestro.

    Pzdr,
    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --

  • 6. Data: 2003-08-27 16:01:53
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

> [...]
    > ale wole wiedziec). I czy jakichs pulapek nie ma (typu 6-cyfrowy PIN np.)

    Maestro Citibanku podpiete do rachunku GBP. Wplac funty na konto i szukaj
    bankomatu citibanku w Londynie i tyle ile wyjmiesz, tyle ci z konta pobiora.
    Zadnych przetasowac forsy oraz prowizji za wyplate.

  • 7. Data: 2003-08-28 04:59:56
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Tue, 26 Aug 2003, user wrote:

    > wypukla konieczna na promie, na stacji pkp
    ^^^^^^^^^^ ROTFL :)

    M.

  • 8. Data: 2003-08-28 07:18:25
    Od: "Chinchilla" <g...@n...com.pl.no.spam>

    <e...@p...onet.pl> wrote in message
    > Moze ktos z doswiadczeniem poradzi: jaka (jakie) katre najlepiej zabrac do
    > Londynu: ME czy VE? GBP to ani USD ani EUR :) wiec nie jestem pewien jaki
    > przelicznik bedzie lepszy.

    w kazdym badz razie na pewno nie VE Inteligo
    kilka dni temu policzylo mi L=6,48 ...

  • 9. Data: 2003-08-28 08:02:44
    Od: "user" <...@...com>

    "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> wrote in message
    it.pw.edu.pl...

    fakt tam nie ma pkp. teraz zauwazylem. chodzilo mi o kolejowa

  • 10. Data: 2003-08-28 09:02:40
    Temat: Re: Londyn - jaka karta? [OT]
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Thu, 28 Aug 2003, user wrote:

    > fakt tam nie ma pkp. teraz zauwazylem. chodzilo mi o kolejowa

    Usmialem sie, bo mi sie przypomnialo, jak ktos w slowackim autobusie SAD
    poprosil o bilet "Poprad dworzec PKS", czy Smokovec, juz nie pamietam. :)

    M.