  • 1. Data: 2009-10-20 09:51:57
    Temat: Ludzie honoru
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Odpieprzcie się od generałów i Ojców - założycieli III RP !

    ---Cytat---
    - Do prokuratorów należy szukanie dowodów pozwalających na postawienie w
    stan oskarżenia mocodawców zbrodni zabicia ks. Jerzego Popiełuszki -
    powiedział prof. Jan Żaryn w wywiadzie dla dziennika "Polska". - Z
    podsłuchów wynika, że żona Pietruszki uważała, że zabójstwo ks. Jerzego
    to miał być prezent na urodziny gen. Kiszczaka i cała ,,góra" o tym
    wiedziała, a ujawnienie tego mogło skutkować groźnymi konsekwencjami -
    dodał.
    ---Koniec---

    Happy birthday to you,
    Happy birthday to you,
    Happy birthday dear Czesio,
    Happy birthday to you!

    a tu taki drobny upominek...

  • 2. Data: 2009-10-20 10:59:23
    Temat: Re: Ludzie honoru
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Sprawa tak postawiona że ciężko się odezwać.
    Ale ja się jak zwykle odezwę i nie skorzystam z szansy milczenia:)

    Czerpaliście garściami z PRLu więc nie obrażaj III RP bo równocześnie
    obrażasz mlaskającą wpół do czwartej.

  • 3. Data: 2009-10-20 12:39:01
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    > Ale ja się jak zwykle odezwę i nie skorzystam z szansy milczenia:)
    >
    > Czerpaliście garściami z PRLu więc nie obrażaj III RP bo

    Mlaskanie to twój jedyny, zauważyłem, argument przeciwko IV RP. Mógłbyś
    wrzucić gdzieś próbkę swojej dykcji? (np. wrzuta.pl?)

    pozdrawiam

    kc

  • 4. Data: 2009-10-20 12:45:26
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc"

    > Mlaskanie to twój jedyny, zauważyłem, argument przeciwko IV RP. Mógłbyś
    > wrzucić gdzieś próbkę swojej dykcji? (np. wrzuta.pl?)

    1) czytasz wybiórczo bo mam inne argumenty a mlaskanie nie jest argumentem
    przeciwko wpół do czwartej
    2) nie