  • 1. Data: 2004-12-23 14:28:35
    Temat: Lukas Bank - ciekawostka
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Jak wiadomo, konto w Lukasie można otworzyć, aktywować i używać go, nie
    pojawiając się nigdy w oddziale.
    Okazuje się jednak, że nie do końca. Wymieniłem ostatnio dowód osobisty i
    jestem zmuszony udać się do oddziału w celu zgłoszenia tego faktu. Nie można
    zgłosić telefonicznie ani wysłać ksera pocztą. Wydaje mi się to tym bardziej
    dziwne, że do założenia konta przesłanie kserokopii wystarczyło.
    Jako, że nigdy jeszcze oddziału na oczy nie widziałem, rozpieszczony tym
    faktem, zacząłem kombinować, jak by to obejść i w końcu wymyśliłem: Należy
    zamknąć konto i otworzyć sobie nowe :-) Obie te operacje można przeprowadzić
    unikając wizyty w oddziale. Zaraz dzwonię do Lukasa, żeby to potwierdzić.
    Ciekaw jestem reakcji BOK-u :-)

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 2. Data: 2004-12-23 14:34:12
    Temat: Re: Lukas Bank - ciekawostka
    Od: "Mielech" <m...@g...pl>

    Witam!

    A czy nie będziesz musiał ponieść kosztów przelewu swoich pieniążków na nowe
    konto??

    Pozdrawiam!

    Mielech
    ------------------------
    m...@g...pl
    GG: 2873091

  • 3. Data: 2004-12-23 15:07:25
    Od: "em" <z...@w...pl>

    Witam,
    straszne masz kłopoty - "współczuje",

    tak naprawdę to życzę wszystkim takich "wielkich" kłopotów,
    aż ciarki przechodzą od takich problemów.

    em.

  • 4. Data: 2004-12-23 16:42:57
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Piotr Hołda napisał(a):

    > Jak wiadomo...

    Pomysł prosty i genialny ;)
    Daj cynk o wyniku. Nie zważaj na kpinki 'em', widocznie un ze stolycy abo z
    innej metropolii, gdzie ma Lukasa w pobliżu.

    --
    Fotki fajne :)

  • 5. Data: 2004-12-23 18:06:29
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    głupota ze trzeba sie posługiwać dowodem osobistym, nie można innym
    dokumentem

    ja nigdy nie noszę ze sobą dowodu i jest to dla mnie problemem

    pzdr

  • 6. Data: 2004-12-23 18:49:28
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    On Thu, 23 Dec 2004 15:28:35 +0100, Piotr Hołda \(usuń z adresu co
    niepotrzebne\) <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    >unikając wizyty w oddziale. Zaraz dzwonię do Lukasa, żeby to potwierdzić.

    zalozysz nowe konto i sie zdziwisz - bedziesz mial 2 ;-)
    ja kiedys zamknalem ekonto, ale po jakims czasie musialem jednak
    otworzyc nowe ekonto.
    zalogowalem sie na konto i zonk: sa 2, stare i nowe ;-)
    po zgloszeniu tego faktu skasowano konto stare, ale na nowym mam np.
    stare zdefiniowane przelewy ;-)
    najwidoczniej lukas "pompuje" sobie liczbe rachunkow

    Cyb z cudzego konta

  • 7. Data: 2004-12-24 06:56:28
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    przeprowadzić
    > unikając wizyty w oddziale. Zaraz dzwonię do Lukasa, żeby to potwierdzić.

    Pewnie da się tak zrobić. Chociaż nie wiem czy to dobre wyjście ze względu
    na nowy numer rachunku.

    Tomek

  • 8. Data: 2004-12-24 08:04:31
    Od: "Maciek" <y...@k...k.pl>

    Użytkownik "Adrian" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > głupota ze trzeba sie posługiwać dowodem osobistym, nie można innym
    > dokumentem
    >
    > ja nigdy nie noszę ze sobą dowodu i jest to dla mnie problemem
    >
    > pzdr

    Ale komórkę pewnie nosisz codziennie i to nie jest problem ??