-
1. Data: 2002-01-04 14:35:34
Temat: Re: Lukas Bank - strata
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik "WS" <d...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
news:a14e8f$3l1$1@news.telbank.pl...
> jeszcze około 1 tygodnia. Nie wiem jakie mam prawa, co mogę w tej sutuacji
> zrobić? Gdzie mogę dociekać się swoich praw (jeśli je w ogóle posiadam) ?
>
W centrali banku, w sadzie... Mozesz takze zwrocic sie o pomoc do
organizacji konsumenckich. Ale chyba skoro ma byc odpowiedz za tydzien to
moze warto poczekac te kilka dni.
Maciej
-
2. Data: 2002-01-04 15:30:10
Temat: Lukas Bank - strata
Od: "WS" <d...@w...edu.pl>
Witam!
Mam problem. Kożystam z systemu Lukas E-bank od dłuzszego czasu. Oczywiście
z większymi i mniejszymi problemami, ale ostatnio zbyt dużo pieniędzy
straciłem, żeby to pozostawić bez reakcji. Napisałem reklamację, którą
złożyłem w oddziale. Posiadam poświdczoną kopię reklamacji. Czekam już na
odpowiedź prawie 3 tygodnie!!!! Panie w oddziale twierdzą, że muszę poczekać
jeszcze około 1 tygodnia. Nie wiem jakie mam prawa, co mogę w tej sutuacji
zrobić? Gdzie mogę dociekać się swoich praw (jeśli je w ogóle posiadam) ?
Wojtek S.
-
3. Data: 2002-01-04 15:45:45
Temat: Re: Lukas Bank - strata
Od: "marek" <h...@p...fm>
> W centrali banku, w sadzie... Mozesz takze zwrocic sie o pomoc do
> organizacji konsumenckich. Ale chyba skoro ma byc odpowiedz za tydzien to
> moze warto poczekac te kilka dni.
>
> Maciej
Bank, prawdopodobnie w regulaminie, zastrzega, iż ma miesiąc na odpowiedź,
jedyne co jest pewne to to, że musi ustosunkować się na piśmie...
oby Ci nie doliczyli paru złotych za nieuzasadnioną reklamację!
-
4. Data: 2002-01-04 18:58:38
Temat: Re: Lukas Bank - strata
Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>
Użytkownik "WS" <d...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
news:a14e8f$3l1$1@news.telbank.pl...
: Witam!
:
W regulaminie jest zapis iż bank jest zobowiązany rozpatrzyć niezwłocznie
otrzymaną reklamację. Zależy co Lukas rozumie pod pojęciem niezwłocznie?
Amehat
-
5. Data: 2002-01-07 06:55:43
Temat: Re: Lukas Bank - strata
Od: Tomasz Skowroński <t...@f...com.polska>
Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
news:a14u35$slf$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "WS" <d...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
> news:a14e8f$3l1$1@news.telbank.pl...
> : Witam!
> :
> W regulaminie jest zapis iż bank jest zobowiązany rozpatrzyć niezwłocznie
> otrzymaną reklamację. Zależy co Lukas rozumie pod pojęciem niezwłocznie?
NIEZWŁOCZNIE - czyli przed twoją śmiercią. :-)
Jak umrzesz a Twoje ZWŁOKI będą leżeć w kostnicy to już to będzie ZWŁOCZNIE.