  • 1. Data: 2009-01-30 18:08:33
    Temat: Lukas Furora nowa promocja 7% rabat w aptekach...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Jak im się to opłaca ?

  • 2. Data: 2009-01-30 20:17:48
    Temat: Re: Lukas Furora nowa promocja 7% rabat w aptekach...
    Od: "M.Bień" <o...@m...com>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3efe540d-6a68-45dc-a72f-43e06bbf2557@g3g2000pre
    .googlegroups.com...
    Jak im się to opłaca ?

    Nie wiem jak to się opłaca, ale się podłączę do wątku.Promocja 5% jest do
    31.01.2009. Ktoś wie co dalej? Przedłużą?

  • 3. Data: 2009-01-31 14:00:44
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik szczurwa napisał:

    > Jak im się to opłaca ?
    tak naprawde to nie jest 7%.
    za kazde 100 wydanych i opłaconych karta furora dostajesz 7 e-pln. nic
    innego jak punkty w programie lojalnosciowym tylko marketingowo tak
    przedstawione

    http://programfurora.pl/jak-dziala-furora

    oplaca im sie, bo napedzaja partnerom klientow, a ci dziela sie marza z
    bankiem/klientem

    pozdr

  • 4. Data: 2009-01-31 16:30:02
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M.Bień" <o...@m...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Nie wiem jak to się opłaca, ale się podłączę do wątku.Promocja 5% jest do
    > 31.01.2009. Ktoś wie co dalej? Przedłużą?

    Na infolini twierdzą, że teraz zamiast 5% na spożywcze i benzyne, będzie
    właśnie te 7% w aptekach, tylko ile lekarstw można kupić?

    Wymyśliłem sposób na szybki zysk dla osób pracujacych w aptece lub mających
    tam rodzine.
    Wyrabiają karte Furora i za każdego klienta nią płacą, a gotówke wpłacają na
    konto Furora dla odnowienia limitu kredytowego.
    Nie jest przecież zabronione płacenie kartą za cudze lekarstwa, szczególnie
    jeśli ktoś daje gotówke.
    W aptekach nie ma zwrotów, odpadnie problem zwrotu gotówki do ręki, zamiast
    na
    karte.
    Przy obrocie dziennym np. 5000zł daje to miesiecznie zysku prawie 10000zł.

    Pzdr
    mareK

  • 5. Data: 2009-02-01 07:55:33
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > karte.
    > Przy obrocie dziennym np. 5000zł daje to miesiecznie zysku prawie 10000zł.

    Kiedyś w moim mieście na stacji BP pracownicy mieli podobny koncept. Kto
    tankował, ale nie chciał punktów Partner Club to nabijali je sobie na własne
    karty i potem mieli nagrody. Do czasu, gdy wszedł tam prokurator. Więc
    przemyśl sobie czy aby na pewno Twoja koncepcja nie ma wad.

  • 6. Data: 2009-02-01 08:58:04
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Z tego co widzę w programie Furora to 7% obowiązuje w Aptece "Na Lotnisku",
    która mieści się w Grudziądzu. Te wszystkie apteki to... aż jedna
    (http://programfurora.pl/promocje/sklepy,promo,134)

  • 7. Data: 2009-02-01 12:45:20
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Z tego co widzę w programie Furora to 7% obowiązuje w Aptece "Na Lotnisku",
    >która mieści się w Grudziądzu. Te wszystkie apteki to... aż jedna
    >(http://programfurora.pl/promocje/sklepy,promo,134)

    Na tej stronie nie uaktualniają szybko danych.
    Aktualne na infolinii lub w zakładce karty program Furora na koncie.
    Apteka Na Lotnisku była wcześniej i miała 3%, teraz pojawiło sie info od
    1.02 do 28.02 - 7 proc apteki i potwierdzili na infolini ,że wszystkie, bo
    jest zamiast programu 5% we wszystkich stacjach benzynowych i
    hipermarketach.

  • 8. Data: 2009-02-02 13:49:28
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Andrzej <a...@p...de> napisał(a):

> [...]
    > za kazde 100 wydanych i opłaconych karta furora dostajesz 7 e-pln. nic
    > innego jak punkty w programie lojalnosciowym tylko marketingowo tak
    Ale dalej juz jest:
    eZlote przeliczane są bardzo prosto: 1 eZł ma wartość 1 rzeczywistej złotówki
    1eZł = 1 PLN
    Zgromadzone eZłote możesz wydać w dowolnym momencie na następne zakupy
    przelewając je z konta nagród na rachunek karty.
    No więc praktycznie jest to zwrot 7%, chyba, że są jakieś dodatkowe warunki.
    Z tego co widze, to taki, ze ten 'zarobek' mozna wydac tylka tą kartą Furora.

    Pozdrawiam
    Michal M

  • 9. Data: 2009-02-06 19:21:07
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > karte.
    > Przy obrocie dziennym np. 5000zł daje to miesiecznie zysku prawie 10000zł.

    Poczytaj dokladniej:

    "W nowej promocji organizowanej przez LUKAS Bank otrzymujesz aż 7% zwrotu za
    zakupy we wszystkich aptekach. Ta rozgrzewająca promocja trwa od 1 lutego do
    28 lutego i pozwoli Ci oszczędzić do 50 zł."

    Wiec nie poszalejesz - max 50 zeta.

    K.