  • 1. Data: 2004-03-04 19:39:01
    Temat: Lukas nas czyta, bo...
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    ... zniknął kwadracik do odhaczania/rezygnacji z oglądania strony po
    logowaniu, a poprzedzającej wejście na konto...
    jak próżnie mniemam, stało się to po krótkiej wymianie zdań na forum
    pl.biznes.banki dnia 02.03.2004 wątek "Co z e-Lukasbankiem", kiedy to wraz
    z SebCz i Stasiem Podróżnikiem stwierdziliśmy bezsilność i bezsens
    odznaczania, które do niczego nie prowadziło i niczego nie zmieniało

    Panowie i Panie z Lukas banku - kiwamy do Was rączkami, pozdrawiamy :)))

    zbyszko janke w imieniu grupy

  • 2. Data: 2004-03-04 19:51:58
    Temat: Re: Lukas nas czyta, bo...
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-04 20:39, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako janke wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > z SebCz i Stasiem Podróżnikiem stwierdziliśmy bezsilność i bezsens

    A gdzie info, ze na L4 ???
    ZUS mi na głowę chcesz zesłac ?
    ;)

    Stasio Podróżnik na L4
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 3. Data: 2004-03-04 20:07:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A gdzie info, ze na L4 ???

    A ile to już tkwisz na tym L4 ;-) ?

    > ZUS mi na głowę chcesz zesłac ?

    Może przydałoby się ;-) ? Może zasiłek chorobowy wyłudzasz ;-))))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-03-04 20:22:10
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-04 21:07, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Glenn wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > A ile to już tkwisz na tym L4 ;-) ?

    od 12/01/2004

    > Może przydałoby się ;-) ? Może zasiłek chorobowy wyłudzasz ;-))))) ?

    A co ? Może powinienem otrzymać zgodę komitetu blokowego (tu grupowego)?

  • 5. Data: 2004-03-04 20:38:08
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > z SebCz i Stasiem Podróżnikiem stwierdziliśmy bezsilność i bezsens
    > odznaczania, które do niczego nie prowadziło i niczego nie zmieniało

    No, ja dzisiaj to nawet miałem wrażenia jakichś omamów ;)) (kilka watków
    niżej)

    > Panowie i Panie z Lukas banku - kiwamy do Was rączkami, pozdrawiamy :)))
    >
    > zbyszko janke w imieniu grupy

    ...się przyłaczam :)
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2004-03-04 20:42:07
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    o...@n...tpi.pl,
    SebCz <a...@a...pl>:

    > No, ja dzisiaj to nawet miałem wrażenia jakichś omamów ;)) (kilka
    > watków niżej)

    > ...się przyłaczam :)

    A ja proponuje zamiast odznaczania nieistniejacego kwadracika ;) logowanie
    przez:

    https://e-bank.lukas.com.pl/index2.html

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-03-04 20:42:07
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    o...@n...tpi.pl,

  • 8. Data: 2004-03-05 08:52:56
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > odznaczania, które do niczego nie prowadziło i niczego nie zmieniało
    >
    > Panowie i Panie z Lukas banku - kiwamy do Was rączkami, pozdrawiamy :)))

    przyznam, że liczę na to, iż nie skończy się na zniknięciu bezsensownego,
    do nikąd prowadzącego kwadrcika/pola - liczę na to, że Lukas Bank całkiem
    te niepotrzebną "przedstronę" w naszych e-kontach zlikwiduje
    za co z góry dziękuję Paniom i Panom z Lukas Banku :)

    zbyszko janke

  • 9. Data: 2004-03-05 08:52:56
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2004-03-05 09:00:12
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c284bj$kdq$1@topaz.icpnet.pl...

    > A ja proponuje zamiast odznaczania nieistniejacego kwadracika ;) logowanie
    > przez:
    >
    > https://e-bank.lukas.com.pl/index2.html

    Ty też zawsze znajdziesz jakiś inny sposób na logowanie. Byle nie tak, jak
    Pan Bóg przykazał. ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl