  • 1. Data: 2009-09-09 08:22:41
    Temat: [Lukas] now token - kto przerabial?
    Od: michaça <t...@p...pl>

    Witam,
    Zapewne nie jeden z Was przerabial wymiane tokena w Lukasie - na nowy. Mojemu
    stuknie w grudniu 4lata (data waznosci to 12/09).
    Kiedy mam sie zglosic do oddzialu po nowy?
    Sami mi przygotuja nowy token?
    Stary zapewne trzeba zdac? (wiec nawet jesli wysla nowy poczta to oddzial trzeba
    zwiedzic)
    Pozdr.
    M.

  • 2. Data: 2009-09-09 12:57:40
    Temat: Re: [Lukas] now token - kto przerabial?
    Od: guest <n...@T...pl>

    Z tego co pamiętam, to po terminie ważności token wyświetlał coś a'la
    "expired" albo "not valid".

    Ja swój wymieniłem w pierwszej z brzegu placówce - wydają Ci nowy token,
    a do systemu wprowadzają tylko informację o jego numerze (od tej pory
    jest powiązany z obsługą rachunku). Stary token do zwrotu.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-09-10 08:52:06
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Ja swój wymieniłem w pierwszej z brzegu placówce - wydają Ci nowy token,
    > a do systemu wprowadzają tylko informację o jego numerze (od tej pory
    > jest powiązany z obsługą rachunku). Stary token do zwrotu.
    OK, a kiedy mam sie udac po nowy token gdy stary jest do 31.XII.2009? dopiero
    30.XII czy moze juz od 1.XII albo i wczesniej?

  • 4. Data: 2009-09-10 09:38:14
    Od: " atott" <a...@N...gazeta.pl>

    michaça <t...@p...pl> napisał(a):

    > OK, a kiedy mam sie udac po nowy token gdy stary jest do 31.XII.2009? dopiero
    > 30.XII czy moze juz od 1.XII albo i wczesniej?

    lepiej wczesniej , nastepnego dnia po expiry date nie mazliwosci z niego
    skorzyatania