  • 1. Data: 2003-01-01 11:28:17
    Temat: Re: Lukas od rana nie chce aktualizowac salda
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    BPH Sezam to samo

  • 2. Data: 2003-01-01 11:39:46
    Temat: Lukas od rana nie chce aktualizowac salda
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

  • 3. Data: 2003-01-01 12:09:17
    Od: "Figaro" <e...@h...pl>

    To prawda. U mnie to samo. Aktualizuje w nieskonczoność i nic z tego nie
    wynika.

  • 4. Data: 2003-01-01 12:17:05
    Od: oVo <o...@n...poczta.onet.pl>

    On Wed, 1 Jan 2003 13:09:17 +0100, "Figaro" <e...@h...pl> wrote:

    >To prawda. U mnie to samo. Aktualizuje w nieskonczoność i nic z tego nie
    >wynika.

    A bo to pierwszy raz?
    A poza tym w Nowy Rok rozerwalibyscie sie troche a nie siedzieli
    od rana w sieci i interesy zalatwiali. Bierzcie przyklad z
    administratora serwera Lukasa :o)

    Pozdrawiam

    oVo

  • 5. Data: 2003-01-01 12:41:17
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Lukas od rana nie chce aktualizowac salda.

    Tak jest co kwartal, a teraz do tego dochodzi koniec roku ;-))

  • 6. Data: 2003-01-01 13:03:05
    Od: Miroslaw Moczyrog <m...@p...gazeta.pl>

    Robert wrote:
    > Lukas od rana nie chce aktualizowac salda.

    VW tez, objawy identyczne.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 7. Data: 2003-01-01 13:23:17
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

  • 8. Data: 2003-01-01 14:07:10
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Lukas od rana nie chce aktualizowac salda.

    A bo sie wszyscy rzucili na sprawdzanie salda i mi biedaczek musial napisac
    "Serwer jest zajety. Prosimy sprzbować pozniej."

    Panowie i panie, w kolejce prosze sie ustawic a nie wszyscy hurtem :)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-01-01 16:52:10
    Od: "marek" <m...@p...onet.pl>

    > Tak jest co kwartal, a teraz do tego dochodzi koniec roku ;-))

    a koniec roku to nie wypada akurat po IV kwartale:):):):)

  • 10. Data: 2003-01-01 18:32:05
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Lukas od rana nie chce aktualizowac salda.

    Witam.
    Robert, to jest Nowy Rok i wszystkie komputery w bankach
    chodzą na pełnych obrotach. Od kilkunastu godzin czuję dziwny
    zapach tlących się kabli ... Teraz już wiem co to jest. To serwery
    bankowe ;-)))
    Pozdrawiam, Joker