  • 1. Data: 2002-02-15 11:21:42
    Temat: Lukas - opinie
    Od: <e...@p...onet.pl>

    Zastanawiam sie nad otwarciem konta w Lukasie - bylbym wdzieczny za Wasze
    opinie. Wiem, wiem, bylo nie raz na liscie, ale rozrzucone w roznych miejscach.
    Mnie interesowalyby najbardziej wszystkie uwagi krytyczne, zauwazone
    niedogodnosci, niedorobki, nawet z pozoru drobne. Dzieki

  • 2. Data: 2002-02-15 11:34:30
    Temat: Re: Lukas - opinie
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    <e...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
    > niedogodnosci, niedorobki, nawet z pozoru drobne. Dzieki

    Niedobra kawa :-) Naprawdę!

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 3. Data: 2002-02-15 11:43:00
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mnie interesowalyby najbardziej wszystkie uwagi krytyczne, zauwazone
    > niedogodnosci, niedorobki, nawet z pozoru drobne. Dzieki

    Mam u nich e-konto od kilku miesiecy, generalnie jest OK, ale raz mieli
    wpadke z zablokowaniem sie kont u tych co nie maja tokena, system nie
    zazadal zmiany hasel, a stare zablokowal, mysle ze to usuneli i na
    przyszlosc bedzie OK. Uzywam praktycznie do zakladania lokat przez siec,
    reszta mnie nie interesuje.

  • 4. Data: 2002-02-15 12:00:39
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    > Mnie interesowalyby najbardziej wszystkie uwagi krytyczne, zauwazone
    > niedogodnosci, niedorobki, nawet z pozoru drobne. Dzieki

    Mam e-konto pro od 7 miesiecy i jestem ogolnie zadowolony.
    Moja opinia
    + brak oplat za prowadzenie konta
    + brak oplat za przelewy
    + token
    + mila obsluga w banku (przynajmniej oddzial w Nowym Saczu)
    + kredyty
    - dlugi czas aktualizacji stanu konta
    - brak popoludniowych sesji wyjsciowych (tylko o 8:00 i 12:00)
    - niedobra kawa =))

  • 5. Data: 2002-02-15 12:12:20
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > - dlugi czas aktualizacji stanu konta

    co to znaczy dokladnie? przy jakich operacjach? jak dlugi?

  • 6. Data: 2002-02-15 12:17:27
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Mam e-konto pro od 7 miesiecy i jestem ogolnie zadowolony.
    > Moja opinia
    > + brak oplat za prowadzenie konta

    Minik- ile Ty zarabiasz w tym inteligo, żeby na "pro" trzymać tyle kasy co by
    nie płacić prowizji ? ;-))))
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-02-15 12:28:00
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > co to znaczy dokladnie? przy jakich operacjach? jak dlugi?
    Saldo konta jest automatycznie aktualizowane przewaznie miedzy 3 a 5 godz.
    (rano).
    Pozniej nalezy samemu kliknac na przycisk "Aktualizuj" aby zobaczyc aktualny
    stan konta. Czas potrzebny na pobranie tego stanu ze serwera trwa zbyt dluga
    (jak dla mnie), bo przewaznie od 1min - 10 min!

  • 8. Data: 2002-02-15 12:30:35
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Minik- ile Ty zarabiasz w tym inteligo, żeby na "pro" trzymać tyle kasy co
    by
    > nie płacić prowizji ? ;-))))
    > Grzegorz

    1. Jestem za mlody i nie mam czasu aby jeszcze pracowac gdziekolwiek. W
    wieku 18 lat czlowiek zajmuje sie przede wszystkim nauka i imprezami a nie
    praca w Inteligo =P
    2. Skad kasa? Nie lubie jak ludzie licza innym pieniadze ale odpowiem -
    oszczednosci i zabawa na gieldzie =)
    3. Jesli chcesz wiedziec wiecej, podobne saldo mam w 2 innych bankach =P

    Pozdrawiam, minik

  • 9. Data: 2002-02-15 12:33:55
    Od: "lilli" <l...@p...onet.pl>

    > Mnie interesowalyby najbardziej wszystkie uwagi krytyczne, zauwazone
    > niedogodnosci, niedorobki, nawet z pozoru drobne. Dzieki

    Najwieksza wada wg mnie to brak mozliwosci zlozenia wniosku o kredyt w
    rachunku przez internet i przeslania wymaganych dokumentow poczta.

    lilli

  • 10. Data: 2002-02-15 14:39:58
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > oszczednosci i zabawa na gieldzie =)
    > 3. Jesli chcesz wiedziec wiecej, podobne saldo mam w 2 innych bankach =P

    Alez ta młodziez dzisiaj wygadana :-)
    A jak obrotna :-))
    Pozdrawiam
    Grzegorz