  • 1. Data: 2007-10-22 17:05:47
    Temat: Lukas - promocja hipotecznych w CHF
    Od: "M.Tosza" <m...@w...pl>

    Witam,

    Dziś w Lukasie zaciekawili mnie zaoferowaną propozycją: jeśłi przeniosę do
    nich kredyt hipoteczny i dobiorę sobie środki "na remont" (było to tak
    sugestywnie powiedziane kilka razy, że rozumiem, że nie muszę ich wcale na
    remont rpzeznaczać), to dadzą mi w CHF na cały okres kredytowania marżę 1%,
    co przy mojej pięciocyfrowej kwocie kredytu jest ofertą wręcz niesamowitą,
    zwłaszcza w połączeniu z nadwyżką.

    Czy ktoś z Was słyszał coś o tej ofercie, czy trafiłem na niezbyt
    rozgarniętego pracownika?

    A może macie inne ciekawsze oferty refinansowania hipotecznego z nadwyżką
    na dowolny cel? Najlepsza do tej pory w moich rankingach jest Nordea.

    Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,

    --
    Michał Tosza
    www.translators.org.pl