  • 1. Data: 2003-03-16 18:06:57
    Temat: Lukasie-popraw sie
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

    Od jutra w Kredyt Banku obowiązują nowe numery rachunków bankowych w
    formacie NRB. Na stronie mBanku bez problemów dokonałem modyfikacji
    dotychczasowego mojego numeru w Kredyt Banku na nowy. A na stronach Lukas
    Banku nie da się - wyskakuje informacja, że ten bank nie posiada numerów w
    formacie NRB. Niby tak, bo do północy jeszcze nie, ale już od godziny 0.00
    to i owszem. Wątpię, czy numery da się zmodyfikować zaraz po godz. 0.00.
    Sprawdzać nie będzie mi sie chciało.