  • 1. Data: 2010-03-09 17:56:41
    Temat: MC w Multi i zwroty prowizji
    Od: "Jerzy_K" <J...@w...pl>

    Jak wiadomo w TOiP dla tejże karty stoi napisane:

    Opłata za wydanie karty Posiadacza rachunku 84 zł**

    Opłata roczna za kartę Posiadacza rachunku 84 zł**

    ** Opłata jest zwracana w trybie miesięcznym o wartości 1/12 pobranej opłaty
    pod warunkiem wykonania min. jednej transakcji bezgotówkowej (z wyłączeniem
    przelewów z rachunku karty kredytowej) w danym miesiącu

    Prawdę mówiąc tylko ten ficzer zdopingował mnie do pobrania tej karty.

    Używam jej niewiele od ponad 2 miesięcy, ale w styczniu, lutym i marcu co
    najmniej 2 transakcje się trafiły, tymczasem na dwóch kolejnych wyciągach
    zwrotu opłaty (pobranej na pierwszym wyciągu) nie widać.

    Czyżbym nie doczytał jakiś smallprintów?
    Jakie macie doświadczenia w tym temacie?

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 2. Data: 2010-03-09 19:02:23
    Temat: Re: MC w Multi i zwroty prowizji
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Jerzy_K pisze:
> [...]
    > zwrotu opłaty (pobranej na pierwszym wyciągu) nie widać.
    >
    > Czyżbym nie doczytał jakiś smallprintów?
    > Jakie macie doświadczenia w tym temacie?

    a za kartę bank pobrał wcześniej opłatę?
    jeżeli tak i spełniłeś warunki zwrotu opłaty to reklamuj...

    --
    pozdrawiam
    RobertS