  • 1. Data: 2009-11-02 12:54:13
    Temat: MC w mBanku - "szału nie ma" :)
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    mBank zaprezentował TOiP związaną z wprowadzeniem kart MC do swojej oferty.
    Tak sobie przeglądam toczącą się dyskusję na forum mBanku i dochodzę do
    podobnych wniosków co piszący na jego łamach - "szału nie ma". No ale to
    chyba taka już tendencja w mBanku, że czerpią wzorce od innych (złe wzorce),
    zamiast iść dawno obraną drogą.

    Szczegóły:
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=507
    http://tnij.org/erie

  • 2. Data: 2009-11-02 13:00:03
    Temat: Re: MC w mBanku - "szału nie ma" :)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > chyba taka już tendencja w mBanku, że czerpią wzorce od innych (złe wzorce),

    debetówka MC za 1,50 zł lub 0 zł jak ktoś wykona transakcje bezgotówkowe
    na min. 300 zł...

    ta oferta (w porównaniu do praktycznie darmowych debetówek visa) jest
    raczej słaba, jeżeli ktoś wykorzystuje debetówkę tylko do wypłat z
    bankomatu (tak jest w moim przypadku) to MC odpada...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-11-02 13:02:18
    Od: Michal <m...@n...org>

    RobertS pisze:

> [...]
    > raczej słaba, jeżeli ktoś wykorzystuje debetówkę tylko do wypłat z
    > bankomatu (tak jest w moim przypadku) to MC odpada...

    No i się nie dziwię, bo i po co Ci PP do bankomatu? :D

    --
    Michał

  • 4. Data: 2009-11-02 16:15:37
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    dodatkowo w nowej TOiP nigdzie nie widać dotychczasowego zwrotu z opłat za
    VE, VC, VG za obroty...

    GP

  • 5. Data: 2009-11-02 16:24:48
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "ATZ Rzeszow" news:hcn0ip$m9a$1@inews.gazeta.pl

    > dodatkowo w nowej TOiP nigdzie nie widać dotychczasowego zwrotu z opłat za
    > VE, VC, VG za obroty...

    Czyli co - karta zawsze będzie płatna niezależnie ile się nią wykręci w
    skali roku? Nic tylko "pogratulować" pomysłowości ludzi, którzy tworzyli
    nową TOiP.

  • 6. Data: 2009-11-02 18:07:34
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcml4j$2ua7$1@opal.icpnet.pl>, RobertS <b...@x...pl>
    wrote:

    > jeżeli ktoś wykorzystuje debetówkę tylko do wypłat z
    > bankomatu (tak jest w moim przypadku) to MC odpada...

    Dlaczego?

    TA

  • 7. Data: 2009-11-02 18:18:52
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <T...@s...in.the.world>
    pl

    > Dlaczego?

    Bo wypłaty z bankomatu nie zwalniają z opłaty (nie wielką, ale zawsze) za
    kartę MC mBanku. To samo daje ci delfin dodatkowo z tą zaletą, że nie ma w
    sobie bezstykowego badziewiaka :)

  • 8. Data: 2009-11-03 06:06:27
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 2 Lis, 17:15, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:
    > dodatkowo w nowej TOiP nigdzie nie widać dotychczasowego zwrotu z opłat za
    > VE, VC, VG za obroty...
    >
    > GP

    Czekaj, Mam wrażenie, że mowa jest o debetówkach, a Tobie chodizi o
    kredytówki.
    KJ