  • 1. Data: 2003-02-25 06:17:19
    Temat: MILLENET - już dostępny !
    Od: <o...@o...pl>

    Od dnia 24 lutego dostęp do konta w Banku Millennium

    jest już mozliwy przez internet.

    Zakończyły sie testy i można juz

    w oddziałach banku składać wnioski na dostęp do konta MILLENET.

    www.millenet.pl

    Pozdrawiam

    OP

  • 2. Data: 2003-02-25 08:05:39
    Temat: Re: MILLENET - już dostępny !
    Od: KSX <k...@k...prv.pl>

    Dnia Tue, 25 Feb 2003 07:17:19 +0100, <o...@o...pl> napisał:

    > Od dnia 24 lutego dostęp do konta w Banku Millennium

    niestety nie dla wszystkich...
    "This Browser is not supported. Unable to proceed with registration process..."

    --
    KSX
    Using M2, Opera's e-mail client: http://www.opera.com/m2/

  • 3. Data: 2003-02-25 08:14:04
    Od: <o...@o...pl>

    Użytkownik "KSX" <k...@k...prv.pl> napisał w wiadomości

    > niestety nie dla wszystkich...
    > "This Browser is not supported. Unable to proceed with registration
> [...]

    No jezeli twoja przegladarka jest Opera no to wybacz.

    zainstaluj IE lub Netszkape i bedzie OK

  • 4. Data: 2003-02-25 08:25:35
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    KSX wrote:

    > niestety nie dla wszystkich...
    > "This Browser is not supported. Unable to proceed with registration process..."
    >
    > Using M2, Opera's e-mail client: http://www.opera.com/m2/

    Netscape 6.2 też nie idzie.
    Jaja normalnie.

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2003-02-25 08:43:06
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    o...@o...pl wrote:

    > No jezeli twoja przegladarka jest Opera no to wybacz.
    >
    > zainstaluj IE lub Netszkape i bedzie OK

    No więc zadzwoniłem sobie:-)

    Dowiedziałem się, że co najmniej IE 5,5:-)))

    Złożyłem wyrazy szczerego ubolewania temu kto to wymyślił.

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2003-02-25 09:07:21
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message

    > Złożyłem wyrazy szczerego ubolewania temu kto to wymyślił.

    Sorry, ale to sa decyzje biznesowe. Luknij np tutaj:
    http://www.google.com/press/zeitgeist.html i zobacz ile przegladarek korzystajacych
    z google'a to NIE IE. Nie oplaca sie robic systemu webowego na wszystkie
    przegladarki, tylko na te ktorych uzywa >90% klientow. A jak sie jeden, czy dwoch
    obrazi i pojdzie - ich problem.

    --
    Wasyl

  • 7. Data: 2003-02-25 09:40:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Od dnia 24 lutego dostęp do konta w Banku Millennium

    Podglad do KK tez tam bedzie, bo jesli nie to nawet nie bedzie mi sie chialo
    tego uaktywniac. BTW - czemu tylko posiadacze VE moga drukowac hasla a
    innych kart juz nie? kolejnej karty do kolekcji mi nie trzeba :-/

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-02-25 11:29:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski"
    > Wlasnie wrocilem z oddzialu i powiedziano mi, ze to tylko do rachunkow
    > firmowych, a klienci indywidualni moze w marcu beda mieli dostep.

    dzwonilem na 0-801-12 1000 ich infolinie i ma jednak byc - oddzialik byl zle
    poinformowany.

    Jest lepsze jajo - ten bank ktory jako jeden z ostatnich uruchamia dostep
    internetowy nie ma zadnego adresu e-mail dla klientow. nie ma na www ale
    zapytajcie na infolinii
    Nie chcieli mi podac zadnego adresu typu informacje@...

    a ten wlasnie bank zostal laureatem konkursu "teraz internet"
    http://www.bankmillennium.pl/147/181/4988/4989/?_a=5
    320
    ciekawe jak sie nazywa ten zgrywus, ktory to wymyslil ;-))))))
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-02-25 11:38:19
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Wlasnie wrocilem z oddzialu i powiedziano mi, ze to tylko do rachunkow
    firmowych, a klienci indywidualni moze w marcu beda mieli dostep.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 10. Data: 2003-02-25 11:43:13
    Temat: Re: Re: MILLENET - jużdostępny !