  • 1. Data: 2010-09-18 08:11:19
    Temat: Ma ktos jakis program do obróbki dźwiękowej ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    http://wirtualnapolonia.com/2010/09/17/zawiadomienie
    -o-mozliwosci-popelnienia-zbrodni-zamachu-stanu/#com
    ment-34755

    "[...] Poniższy opis stanowi mały urywek ścieżki dźwiękowej filmu
    znalezionego przez jednego z czytelników (jeszcze) mojego bloga pod linkiem
    http://www.youtube.com/watch?v=mZrAswyj8d4
    [...]".

    Z powyższego dialogu ewidentnie "gołym uchem" mozna wyłowić

    "[...] 4.23,263 - 4.28,947 mogli od razu skrzydła odwrócić [...]".

    Nie ma tu jakiegoś fachowca od obróbki dźwiękowej co by zaprzeczył lub
    potwierdził czy wymiany zdań z tych filmów to kit czy prawda

    http://www.sendspace.com/folder/7q2wzg
    http://blogmedia24.pl/node/35771#comment-119175

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-09-18 08:13:15
    Temat: Re: Ma ktos jakis program do obróbki dźwiękowej ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Nie ma tu jakiegoś fachowca od obróbki dźwiękowej co by zaprzeczył lub
    > potwierdził czy wymiany zdań z tych filmów to kit czy prawda
    >
    > http://www.sendspace.com/folder/7q2wzg
    > http://blogmedia24.pl/node/35771#comment-119175

    O widzę, że sam będę musiał się pobawić dzisiaj w dźwiękowca ...

    http://blogmedia24.pl/node/35771#comment-119175

    "[...] Przedstawione odczyty różnych warstw dźwięku uzyskałem przy użyciu
    programu Audacity
    (tylko funkcja odszumiania) i programu GoldWave z użyciem funkcji
    pogłaśniania,filtrów "Bandpass/stop" i "Low/high oraz odsłuchu w tym
    programie.
    Program "Audacity w funkcji odsłuchu uważam za nieodpowiedni, podobnie
    zresztą
    jak Winamp, WMP czy MPC. Być może jest to kwestia gustu... [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-09-18 08:30:47
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > zresztą
    > jak Winamp, WMP czy MPC. Być może jest to kwestia gustu... [...]".

    Zapowiada się jeszcze bardziej ciekawie:

    http://blogmedia24.pl/node/32224
    "[...]
    1.25,40 - 1.28,20 Józef Oleksy syn Stanisławy... Adam xxxxxx
    1.25,49 - 1.29,50 dziwne - Oleksego też mamy wykończyć - to jest coś
    dziwnego naprawdę
    [...]"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-09-18 08:43:58
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > 1.25,40 - 1.28,20 Józef Oleksy syn Stanisławy... Adam xxxxxx
    > 1.25,49 - 1.29,50 dziwne - Oleksego też mamy wykończyć - to jest coś

    O widzę wpisy na tym blogu
    http://blogmedia24.pl/node/32224

    pochodza z czerwca tego roku. Więc żadna to nowość i żadna rewelacja ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-09-18 11:24:59
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > pochodza z czerwca tego roku. Więc żadna to nowość i żadna rewelacja ....

    Odnośnie raczej trochę szokujacych wymian zdań z:

    http://blogmedia24.pl/node/35771#comment-119175

    0.11,229 - 0.15,739 Bronek nie powiedział bo Bronek wiedział tylko
    0.15,683 - 0.19,324 że będą morderstwa robione na PiS-owcach i na tych
    0.16.965 - 0.21,566 wszystkich którzy z nimi przylecieli łącznie
    0.22,168 - 0.26,664 z Katyńskimi Rodzinami ZSL-owcami i innymi gadami
    0.21,550 - 0.26,099 którzy się jeszcze znajdą nawet przypadkowo w tym
    samolocie
    0.26.526 - 0.30,111 troszeczkę to nie wypaliło bo miała cała
    Trójstronna Komisja
    0.29,851 - 0.32,912 mieli przylecieć tym samolotem razem z
    Kaczyńskimi, ale
    0.32,443 - 0.36,359 Axxxxxx ich nie zdążył zmanipulować i dlatego
    zostali w Polsce

    Nie wiecie panowie co oznaczają w w skróty:

    Pr.02x03. bp150-250

    Jakieś ustawienia Audacity i GoldWave ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-09-18 18:37:31
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    może jest to kwestia gustu... [...]".

> [...]
    > 1.25,40 - 1.28,20 Józef Oleksy syn Stanisławy... Adam xxxxxx
    > 1.25,49 - 1.29,50 dziwne - Oleksego też mamy wykończyć - to jest coś

    Tak... bardzo ciekawy przypadek :)

    --
    marfi

  • 7. Data: 2010-09-18 18:59:32
    Od: Endriu <a...@g...com>

    >   Tak... bardzo ciekawy przypadek :)

    Probowałem dzisiaj na własną rękę (bez żadnego przygotowania)
    pogrzebać trochę w Audacity. Po pierwszych próby odszumiania kawałków
    z ....

    http://www.sendspace.com/folder/7q2wzg

    ...w głośnikach pojawił mi się bliżej nieokreślony dźwięk - jakby
    dwóch przybyszów z Marsa próbowało do siebie wysyłać dźwięki o różnych
    tonacjach (nie przypomina to w żaden sposób mowy ludzkiej :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-09-18 19:22:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Tak... bardzo ciekawy przypadek :)

    >Probowałem dzisiaj na własną rękę (bez żadnego przygotowania)
    >pogrzebać trochę w Audacity. Po pierwszych próby odszumiania kawałków
    >z ....

    Musisz przed grzebaniem cos wciągnąć lub wypić - tzw. "gra wstępna".
    Głosy, które usłyszysz (zwłaszcza Oleksego) nagrywaj komórką (lub
    dwoma/trzema/czterema... komórkami) aby nie być posądzonym o fałszerstwo
    lub publiczne obnażanie pustej przestrzeni śródczaszkowej.

    --
    marfi

  • 9. Data: 2010-09-18 20:21:42
    Od: macieks <m...@g...com>

    Endriu

    @#^^% #@()*)^ ^#! ( *&^ ^*()$()()%$@*$#.
    To chciałem powiedzieć.

    Nie ma innych grup na takie BEZEDURY?

  • 10. Data: 2010-09-19 22:20:15
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    r.googlegroups.com...
> [...]

    Kaczyńskimi, ale
    0.32,443 - 0.36,359 Axxxxxx ich nie zdążył zmanipulować i dlatego

    stary a co chcesz zeby wstawic w ten filmik? daj teksty to sie wstawi.
    pozniej rozne pojeby beda sie ekscytowac i sa jaja po pachy:)))