  • 1. Data: 2002-04-30 08:35:38
    Temat: Maestro w Niemczech
    Od: "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl>

    Cześć!

    Przez ostanie dwa tygodnie usiłowałem zapłacić kartą Maestro w Dusseldorfie.
    Zgadnijcie z jakim skutkiem! NIGDZIE jej nie przyjmowano!

    W sklepach spożywczych - przyjmowali tylko EC (eurokarta - dawna karta
    gwarancyjna do euroczeków) i nic więcej. Nawet VC nie chcieli - musiałem
    skorzystać z bankomatu płacąc prowizję.

    W domach handlowych - przyjmowali wszystko oprócz Maestro - można było
    zapłacić nawet VE ale nie Maestro. W hotelu to samo. A bank przeliczył mi
    transakcje z VC przez dolara i zapłaciłem o wiele więcej.

    A w banku informowano mnie, że maestro bardzo się opłca bo można płacić w
    całym Eurolandzie i przeliczana jest bezpośrednio przez EUR. Tylko chyba nie
    w Niemczech!

    Poirytowany użytkownik m.in. karty Maestro,
    Pozdro,
    MAX

  • 2. Data: 2002-04-30 08:55:51
    Temat: Re: Maestro w Niemczech
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Poirytowany użytkownik m.in. karty Maestro,
    > Pozdro,
    > MAX

    A niemiaszki tam tak maja- ze czasami w ogole w supermarkecie nie przyjma
    albo co..
    Chociaz jak bylem w tamtym roku we Frankfurcie poszly wszystkie karty ;)

  • 3. Data: 2002-04-30 12:49:55
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl> wrote in message
    > Cześć!
    >
    > Przez ostanie dwa tygodnie usiłowałem zapłacić kartą Maestro w
    Dusseldorfie.
    > Zgadnijcie z jakim skutkiem! NIGDZIE jej nie przyjmowano!

    W Monachium miałem tak samo, też byłem zdziwiony. Chyba jedyny kraj w
    Europie gdzie takie dziwne rzeczy występują. Na maestro z Pekao są
    oznaczenia ec ale mimo to po przeciągnięciu przez POS-a nie chciało jej
    łykać. VE przyjmują tam amerykanskie supermarkety Wal-mart a tak to prawie
    nigdzie nie udalo mi się zapłacić.

    Jaco

  • 4. Data: 2002-04-30 13:28:54
    Od: <o...@e...com>

> [...]
    > łykać. VE przyjmują tam amerykanskie supermarkety Wal-mart a tak to prawie

    Z dużych marketów jeszcze Real przyjmuje Visa, ale czy VE przechodzą nie wem,
    bo płaciłem kredytówką. Ale też mnie wkurzało to, że mając fajny market pod
    nosem - Wueba musiałem zasuwać spory kawałek do Reala jeśli nie chciałem się
    męczyc z gotówką. W Wueba też było wyłącznie oznaczenie EC, ale nie miałem
    żadnego maestra pod ręką, więc nie testowałem czy przechodzi.

    Miłego dnia
    Tomek