  • 1. Data: 2002-11-20 19:35:20
    Temat: Mailing z mBanku
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Dostałem całkiem sensowny i przyjemnie napisany mailing marketingowy z
    mBanku:

    ==============
    od: i...@m...com.pl
    data: 2002-11-20 19:14:00
    temat: mBank - wciąż najlepsze możliwości oszczędzania!

    Szanowni Państwo,

    Mija już rok od momentu założenia przez Was rocznej eMax Lokaty, a mBank
    wciąż proponuje najlepsze możliwości oszczędzania!

    Chcielibyśmy zaproponować atrakcyjne formy oszczędzania, w zależności od
    tego,
    jak bardzo cenią sobie Państwo swobodę dysponowania zgromadzonymi środkami.

    Przy oprocentowaniu efektywnym 6,59% lokata a vista eMAX to najlepszy sposób
    oszczędzania w mBanku dla tych, którzy cenią brak konieczności stałych i
    minimalnych wpłat, a przede wszystkim brak ograniczeń w wypłacaniu środków,
    także przy użyciu karty płatniczej!

    Jeśli oczekują Państwo gwarancji zysku z założonej lokaty mBank proponuje
    2,3,6 i 9 miesięczne mLOKATY o stałej stopie procentowej. mLOKATA nie ma
    progów procentowych, a minimalna kwota wpłaty to 500 zł.

    Oprocentowanie mLOKATY jest bezkonkurencyjne na rynku!
    Proszę tylko spojrzeć:

    mLokata na 2 miesiące - 6,20%*
    mLokata na 3 miesiące - 6,10%*
    mLokata na 6 miesięcy - 6,00%*
    mLokata na 9 miesięcy - 5,90%*

    Odsetki od mLokaty naliczane są po zakończeniu trwania mLokaty.

    Nadal w ofercie mBanku znajduje się eMAX Lokata ze zmienną stopą procentową
    wysokość oprocentowania zależy od wysokości zdeponowanych środków:

    od 1000 zł do 99999,99 zł - 6,60 %*
    od 100000 zł do 249999,99 zł - 6,80 %*
    od 250000 zł do 499999,99 zł - 7,00 %*
    powyżej 499999,99 zł - 7,20 %*

    Odsetki od eMAX Lokaty, jak Państwo doskonale wiedzą, przekazywane są co 3
    miesiące na rachunek powiązany z eMAX Lokatą.

    Jesteśmy przekonani, że oferta depozytowa mBanku jest konkurencyjna nawet w
    stosunku do nieopodatkowanych certyfikatów czy obligacji polskich banków.
    Zachęcamy do przeliczeń i porównań, a później do ..zakładania lokat w
    mBanku!

    Zespół mBanku

    * oprocentowanie nominalnie w skali roku

    --
    Powyższy list został wysłany w ramach prowadzenia przez BRE Bank SA
    marketingu

    =============

  • 2. Data: 2002-11-20 19:37:19
    Temat: Re: Mailing z mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    o a ja jeszcze nie :)

  • 3. Data: 2002-11-20 19:43:40
    Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:
    > o a ja jeszcze nie :)

    a minął Ci rok od założenia lokaty? :)

    a.

  • 4. Data: 2002-11-20 19:45:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > a minął Ci rok od założenia lokaty? :)

    hehehe :) Co nie znaczy, ze teraz kotos nie chce zakladac jakowejs
    loklaty (nie mowie niestety o sobie ;)

  • 5. Data: 2002-11-20 20:18:03
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:c85ta-ajt.ln1@greebo.hell.pl, Asia Jedrychowska wrote:

    > a minął Ci rok od założenia lokaty? :)

    Ach tak? No to cofam pochwałę, bo tę pierwszą eMax lokatę to zerwałem po 2
    dniach ;)