  • 1. Data: 2010-10-14 18:14:16
    Temat: Makler ukradł milion, przepisał na żonę i dogadał się z prokuraturą
    Od: "..ASz.." <a...@o...pl>

    Makler w BGŻ przywłaszczył sobie z kont klientów banku prawie milion złotych.
    Świdnicki sąd okręgowy skazał go w zeszłym tygodniu na cztery lata więzienia w
    zawieszeniu na sześć lat i nakazał mu oddanie bankowi ukradzionej kwoty. - To
    kpina z wymiaru sprawiedliwości - mówi pełnomocnik banku mecenas Tomasz
    Bokszczanin. - Dariusz O. praktycznie nie poniesie żadnej kary.

    97,Ukradl_milion__nie_oddal
    _i_nie_trafil_za_kratki.html

    ..ASz..

  • 2. Data: 2010-10-15 13:15:13
    Temat: Re: Makler ukradł milion, przepisał na żonę i dogadał się z prokuratur?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Oct 2010 20:14:16 +0200, w <6...@n...onet.pl>,
    "..ASz.." <a...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > kpina z wymiaru sprawiedliwości - mówi pełnomocnik banku mecenas Tomasz
    > Bokszczanin. - Dariusz O. praktycznie nie poniesie żadnej kary.

    Zdaje się, że w jeżeli w terminie nie odda tej kasy, to sąd może mu odwiesić mu
    wyrok.
    I tym bym się zainteresował.

    A jeżeli przepisał na żonę, to skuteczność skargi pauliańskiej jest niemal
    pewna.

  • 3. Data: 2010-10-15 22:48:53
    Od: "walter" <w...@t...mars>

    Thu, 14 Oct 2010 20:14:16 +0200, w
    <6...@n...onet.pl>,
    "..ASz.." <a...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Bokszczanin. - Dariusz O. praktycznie nie poniesie żadnej kary.

    >Zdaje się, że w jeżeli w terminie nie odda tej kasy, to sąd może mu

    raczej smieszne jest, że jak odda to mu zostanie tylko zawias w papierach
    misiu co zapierdzieli towar na 10k PLN ze sklepu raczej ma przerąbane jak
    bolka trampki nawet, jak odda
    chyba o to chodziło mecenasowi, a nie o to co sugerujesz, ze jak odda to go
    strasznie sponiewiera

  • 4. Data: 2010-10-16 06:26:41
    Od: zbyszek <z...@o...pl>

    On 15 Paź, 15:15, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

> [...]
    > I tym bym się zainteresował.
    >
    > A jeżeli przepisał na żonę, to skuteczność skargi pauliańskiej jest niemal

    bardzo ciekawe aspekt tej skargi, nie wiedziałem o tym. Jednak nie
    byłbym juz niczego pewny, skoro sąd nie próbował zabezpieczyc majątku.
    Z.